9 956 045 läst ·
46 641 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Tillbyggare
· Onsala
· 2 023 inlägg
Tillbyggare
· Onsala
· 2 023 inlägg
För att fortsätta (lite) ot.findus42 skrev:
Jag tycker att Don Rosa är en väldigt bra o rolig tecknare av Kalle med.
Han har humor o inte sällan finns det små, roliga subtila detaljer i serierutorna.
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Eftersom Mod undanbad sig för mycket humor i tråden ”Värsta elkopplingen” svarar jag på inlägget
https://www.byggahus.se/forum/threads/vaersta-elkopplingen.92082/page-506#post-3507657
här:
https://www.byggahus.se/forum/threads/vaersta-elkopplingen.92082/page-506#post-3507657
här:
Klart att det är petskyddat. Försök få in en PET-flaska där så ser du själv.J Jernhand skrev:









