9 956 045 läst ·
46 641 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 209 inlägg
Kan ju varit att han åkt på en stöt innan det blev motstånd. Men man undrar ju vad ledningen håller på med, borde ju finnas något överspänningsskydd.
Hobbyelektriker
· E
· 15 367 inlägg
Den kanske är tunn och osäkrad och har därför smält av?
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Det kunde man ta reda på förr, innan Säpo officiellt hette Säpo utan istället hette Rikspolisstyrelsens Säkerhetsavdelning, förkortat RPS/SÄK, i dagligt tal (inom polisen) bara Säk.Fotografen skrev:
Om man då tog med sig några personer från den avdelningen, och ställde upp dem i en cirkel, så fick man ju en Säkring. Sen var det bara att titta ifall den gick. Eller smällde av.
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 399 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Undrar om det blir nån korea på fredag





![Textmem med bakgrund i olika nyanser av grönt och texten "I've never done 'Netflix and chill' but I did do 'VHS and [inappropriate term omitted]' one time back in 1989.](https://static.byggahus.se/attachments/images/medium/348/348724-70cd8d3e7a362daa1a1ffbeaf098ea1a.jpg)