9 957 322 läst ·
46 643 svar
9957k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
747 i nosen ? Tänker så eftersom de flesta hade förstaklass där (eller på överdäck)N Niq skrev:
Jag läste på .... det är 2:a klass , 1st klass motsvarande var ännu bättre (det var den som fanns på övre däck bakom piloterna)
1st klass sittplatser var i nossektionen.
Redigerat:
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
I taket på en restaurang, har glömt vilken. En dold detektor som inte bara hänger utanpå innertaket så att alla kan se den, utan som för säkerhets skull är märkt med ”Dold detektor”? Den där har de inte lyckats dölja särskilt väl...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det där är inte en detektor, det är indikeringen för detektorn.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Det där är väl inte detektorn, det är väl bara en indikering om/när detektorn som sitter ovan undertaket har larmat.
Protte
Protte
Byggveteran
· 2 742 inlägg
Det är inte den dolda deckaren som sitter där utan denna lyser rött när den dolda deckaren under innertaket larmarricebridge skrev:
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
men den är ju inte dold ju... 
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Det som syns är en plastlåda med en lysdiod........
Detektorn är dold.......
P
Detektorn är dold.......
P
Om detektorn skulle lösa ut utan att det brinner, är det ett dolt fel då?
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg

