9 954 395 läst ·
46 638 svar
9954k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 207 inlägg
Att analysera humor är som att dissekera en groda. Den dör och ingen tycker att det är roligt.
5
50procent
Husspekulant
· Haparanda
· 1 379 inlägg
50procent
Husspekulant
- Haparanda
- 1 379 inlägg
En polare frågade mig vad ett dilemma är Så jag svarade, "tänk att du är naken i en stor säng" En vacker kvinna på ena sidan och en bög på andra sidan. Vem kommer du att vända ryggen till
(Ja, den historian "stal" jag

)
(Ja, den historian "stal" jag
Jag fattar inte - ni är ”polare” och alltså gillar han killar, och vänder då ryggen till tjejen?5 50procent skrev:
5
50procent
Husspekulant
· Haparanda
· 1 379 inlägg
50procent
Husspekulant
- Haparanda
- 1 379 inlägg
Det var ett skämt . Polare betyder inte att man är homosexuell.elpaco skrev:
Jag tror nog att du förstår om du vill
Och för att säga en väldigt uttjatad klyschig kommentar som jag helst ville undvika.
Nej, jag har inget emot folks läggningar och jag har vänner som är lagd åt både det ena och det andra hållet.
Trevlig helg
Redigerat:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 652 inlägg
Du menar att du har polare som väljer att lägga sig på ena eller andra hållet, och de som kan tänka sig båda 
Jag tror du också förstår om du vill. Det är trots allt humortråden ..5 50procent skrev:Det var ett skämt . Polare betyder inte att man är homosexuell.
Jag tror nog att du förstår om du vill
Och för att säga en väldigt uttjatad klyschig kommentar som jag helst ville undvika.
Nej, jag har inget emot folks läggningar och jag har vänner som är lagd åt både det ena och det andra hållet.
Trevlig helg![]()
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 207 inlägg