Snigla Snigla skrev:
Det hade räckt med de två övre delarna för att skämtet faktiskt skulle gått hem.. ;)
Nu säger jag inte att det var så himla roligt, men den nedersta delen ÄR skämtet .. utan den hade det bara varit någon form av modernt ordspråk.

elpaco elpaco skrev:
Nu säger jag inte att det var så himla roligt, men den nedersta delen ÄR skämtet .. utan den hade det bara varit någon form av modernt ordspråk.
Sant, men man hade fattat principen iaf !
Sedan blir förolämpningen i slutet.. skämtet ;):cool:

Att analysera humor är som att dissekera en groda. Den dör och ingen tycker att det är roligt.

• Gilla
  • Haha
Mikael_L och 5 till
  • Laddar…
H
.

• Etikett för tanklocket med en illustration av en person som drar ett tanklock med bränslemätare från E till F.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Förpackning av geléhallon med texten "Gelé hallon" och "Med hallonsmak" på rosa randig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
rayab och 10 till
  • Laddar…
harry73
Lite som gummibjörnar med gummismak?

• Haha
  • Gilla
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
5
En polare frågade mig vad ett dilemma är Så jag svarade, "tänk att du är naken i en stor säng" En vacker kvinna på ena sidan och en bög på andra sidan. Vem kommer du att vända ryggen till

(Ja, den historian "stal" jag :p:cool:;))

• Gilla
  • Haha
mikethebik och 4 till
  • Laddar…
5 50procent skrev:
En polare frågade mig vad ett dilemma är Så jag svarade, "tänk att du är naken i en stor säng" En vacker kvinna på ena sidan och en bög på andra sidan. Vem kommer du att vända ryggen till

(Ja, den historian "stal" jag :p:cool:;))
Jag fattar inte - ni är ”polare” och alltså gillar han killar, och vänder då ryggen till tjejen?

5
elpaco elpaco skrev:
Jag fattar inte - ni är ”polare” och alltså gillar han killar, och vänder då ryggen till tjejen?
Det var ett skämt . Polare betyder inte att man är homosexuell.
Jag tror nog att du förstår om du vill :)

Och för att säga en väldigt uttjatad klyschig kommentar som jag helst ville undvika.
Nej, jag har inget emot folks läggningar och jag har vänner som är lagd åt både det ena och det andra hållet. :)(y)
Trevlig helg :giggle:

Redigerat:
Du menar att du har polare som väljer att lägga sig på ena eller andra hållet, och de som kan tänka sig båda ;)

• Gilla
50procent
  • Laddar…
5
13th Marine 13th Marine skrev:
Du menar att du har polare som väljer att lägga sig på ena eller andra hållet, och de som kan tänka sig båda ;)
Svar JA ;):rofl:

5 50procent skrev:
Det var ett skämt . Polare betyder inte att man är homosexuell.
Jag tror nog att du förstår om du vill :)

Och för att säga en väldigt uttjatad klyschig kommentar som jag helst ville undvika.
Nej, jag har inget emot folks läggningar och jag har vänner som är lagd åt både det ena och det andra hållet. :)(y)
Trevlig helg :giggle:
Jag tror du också förstår om du vill. Det är trots allt humortråden .. ;):crysmile:(y)

5
harry73 harry73 skrev:
Lite som gummibjörnar med gummismak?
Eller gummi med björnsmak

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
5
elpaco elpaco skrev:
Jag tror du också förstår om du vill. Det är trots allt humortråden .. ;):crysmile:(y)
Hmm du får kalla mig torr eller ovanligt trög gällande din kommentar ;)

5 50procent skrev:
Eller gummi med björnsmak
Mmm, bear...

• Gilla
Bödvar McOlsson och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.