5
Tar en gammal till, al'a Götelaböörg!

Vad gör tandläkaren på sin lunchrast?
-käkar!
:rofl:
 
  • Gilla
  • Haha
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
"You know how to handle this car? It's a man car, you know"

 
  • Gilla
  • Haha
arkTecko och 6 till
  • Laddar…
Hämta ev kränkningspapper... ;)
Meme med text som påstår att kvinnor säger fler ord per dag än män och måste upprepa sig för att bli förstådda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Mikael_L
  • Laddar…
Jag förstår inte?
 
  • Haha
  • Gilla
Cheesen och 5 till
  • Laddar…
Jag trodde det berodde på att det bara finns plats för 27.000 ord i etern per dag.
 
  • Gilla
  • Haha
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
Jag som trodde att kvinnor främst pratade med andra kvinnor och män med andra män. :thinking:
 
  • Gilla
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
.. och jag som trodde ni skulle säga att kvinnor pratar så mycket (strunt).. punkt.. ;)
 
Cheesen
Snigla Snigla skrev:
.. och jag som trodde ni skulle säga att kvinnor pratar så mycket (strunt).. punkt.. ;)
Skulle aldrig våga det... Tänker leva minst 40 år till.. Då gäller det att veta när man ska vara tyst:D
 
  • Gilla
  • Haha
zsimpey och 4 till
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
Skulle aldrig våga det... Tänker leva minst 40 år till.. Då gäller det att veta när man ska vara tyst:D
Och därav säger vi inte mer än 7000 ord på en dag...
 
  • Gilla
  • Haha
zsimpey och 8 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
.. och jag som trodde ni skulle säga att kvinnor pratar så mycket (strunt).. punkt.. ;)
Alla vet vad den korrekta repliken är, men vissa saker behöver inte sägas.
 
  • Haha
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Vi "pratar" nog lika mycket, men vi måste upprepa allt 3 gånger för att en kvinna skall förstå.
Så vi gubbar säger vart och ett av våra 7000 ord tre gånger = 21000 :cool:
 
636405a95596c9fbb9a880eef7783bdf.jpg
Kaffegök!
 
  • Gilla
  • Haha
Mikael_L och 4 till
  • Laddar…
Du kommer få några fågelskådare på halsen nu, ser mer ut som en fink ;)
 
  • Haha
  • Gilla
thomas33 och 1 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Du kommer få några fågelskådare på halsen nu, ser mer ut som en fink ;)
Tyckte väl att det var något fel med bilden! :crysmile::crysmile:
 
Nu skall vi inte förväxla Kaffegöken med en vanlig gök (Cuculus canorus). :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.