9 954 395 läst ·
46 638 svar
9954k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Du menar att det är jobbigt när en "journalist" skriver en felaktig text. Vet inte var denna text kommer från, NA nämnde ingen Tesla.richardtenggren skrev:
Söker man mer information ser man att hon varken äger, leasar eller har en Tesla som tjänstebil. Däremot hade hon fått låna en av hennes arbetsgivare medan hennes egen bil stod på verkstaden efter ett inbrott.
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Glöm inte att testa granen innan ni använder den. SIS har tagit fram en standard för granprovning: https://www.aktuellhallbarhet.se/julgran-enligt-sis/
(ursäkta usel bildkvalitet i artikeln).
(ursäkta usel bildkvalitet i artikeln).
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 652 inlägg
Ja, vem löder med skyddsglasögon?
Dessutom så löder man inte ytmonterat för hand och jag har svårt att tro att de har hålmonterat på andra sidan kortet. Så jag har svårt att se vad de försöker löda alls.
Räknas detta som kulturell properitering? Vad är kränkthetsblanketten?
Dessutom så löder man inte ytmonterat för hand och jag har svårt att tro att de har hålmonterat på andra sidan kortet. Så jag har svårt att se vad de försöker löda alls.
Räknas detta som kulturell properitering? Vad är kränkthetsblanketten?
Jo visst händer det att ytmonterat komponenter löds för hand. Men inte med den lödpennan.
Men den där personen har säkerligen aldrig gjort det.
Men den där personen har säkerligen aldrig gjort det.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Jag tycker det ser ut som om hon ska byta back-up-batteriet, och då är en spetsig lödkolv utmärkt för att sprätta loss det ... Skyddsglasögonen måste man ha, om man sprätter för vilt, så man inte får batteriet i ögat ...13th Marine skrev: