9 955 618 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Sålde både fröer, jultidningar och majblommor genom att knacka dörr.KnockOnWood skrev:
Men då var jag mycket ung.
Julgranar och ved är väl ok att sälja samt allt som har med klassresor att göra.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Den där påminde mig om barndomen.. min morfar hade en liknande variant (inte likadan) mellan sina hus på gården, så mormor kunde ropa när det var middag hihi.
Den hade liknande knappystem, men var lite nättare
Den hade liknande knappystem, men var lite nättare
Redigerat:





