För er alla som inte kan få nog av Trump, nu finns chansen att skaffa dollarmynt som pryds av den store ledaren. Det har varit praxis att ingen levande president avbildas på mynten men sådant gäller inte längre.

• US-Mint-images-1776-2026-President-Donald-J.-Trump-1-Coin.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
B Bitterhetsakademin skrev:
För er alla som inte kan få nog av Trump, nu finns chansen att skaffa dollarmynt som pryds av den store ledaren. Det har varit praxis att ingen levande president avbildas på mynten men sådant gäller inte längre.
Nödmynt!

• Gilla
  • Haha
Edlunn och 5 till
  • Laddar…
tommib
Som många internetskribenter påpekat så ser det ju också ut som att USA "tar slut" i år om man tittar med de glasögonen. Kanske inte riktigt avsedd effekt...

• Gilla
  • Haha
Mathildatiger och 4 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Tur att det svenska Makrillblodet inte är utblandat med något äckligt Norskt torskblod.

[bild]
Jag tror att du missat att "HEL" och "SVENSK" är två olika ord. Den är alltså orensad.

• Haha
  • Wow
Mathildatiger och 2 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Jag tror att du missat att "HEL" och "SVENSK" är två olika ord. Den är alltså orensad.
Skall man hänga upp sig på petitesser, blir det inga skämt kvar.

• Wow
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
"In god we trust"..är väl bäst det, för trots att gud inte finns är gud mer pålitlig än gubben på myntet.

• Gilla
  • Haha
Mathildatiger och 4 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Nödmynt!
Han försökte också att få en 250 dollarsedel utgiven med sitt porträtt men där har inte kongressen gett sitt medgivande än.
Vad gäller mynten säljs de av amerikanska myntverket för 154 $/100 mynt alltså rejält över nominalvärde, om de ändå blir en god investering får framtiden utvisa.

Han försökte också att få en 250 dollarsedel utgiven med sitt porträtt men där har inte kongressen gett sitt medgivande än.
Vad gäller mynten säljs de av amerikanska myntverket för 154 $/100 mynt alltså rejält över nominalvärde, om de ändå blir en god investering får framtiden utvisa.
Glöm inte att i rullarna kommer det att slumpmässigt finnas en variant som är stämplad med 4 juli.

Special offering:
250,000 Semiquincentennial President Donald J. Trump $1 Coins with a special-issue “July 4th” privy mark have been randomly included in the Rolls & Bags. These coins were struck on July 4th.

Trycket är hårt, Maga är många..
Screenshot_2026-09-03-17-53-17-130_com.android.chrome.jpg
Skapa konto

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Som affärsägare skulle jag nog inte ta emot myntet även om jag skulle ta emot allsköns valuta. Eller också skulle jag, som danskarna, borra ett hål i mitten.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Mitt CV! (Gift 15 år "and counting")😇❤️

• Gilla
WFD och 6 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Det är väl bara en jämrans sär skrivning!

D Dilato skrev:
"In god we trust"..är väl bäst det, för trots att gud inte finns är gud mer pålitlig än gubben på myntet.
Men gubben på myntet, visst är det han som är Gud? Eller har jag fått det om bakfoten?

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
H hhallen skrev:
Det är väl bara en jämrans sär skrivning!
Tvärs om. En ihopskrivning.

Här är en till.

17884520310407070053649821718602.jpg
Skapa konto

• Gilla
MaKrBr och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.