Ett hotell i stan har fått hjälp med att få ny marknadsprofilering... Verkar dock inte som att de har några parkeringar...

Skylt för "Conrad Hotell Parkering 404" monterad på en stenmur, omgiven av växter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Besiman och 13 till
  • Laddar…
rampante rampante skrev:
Ett hotell i stan har fått hjälp med att få ny marknadsprofilering... Verkar dock inte som att de har några parkeringar...

[bild]
Hade varit mer logiskt med 402.

• Haha
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 4 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Hade varit mer logiskt med 402.
Varför?

Kanske dags att börja se över skolhälsovården om de kan hålla på med sådant där...
Artikel om könsstympning av flickor i Västerås, förekomst undersökt under hälsobesök i skolorna.
Skapa konto

• Wow
  • Haha
  • Arg
  • Gilla
Bästerortarn och 6 till
  • Laddar…
En bild av en klase gula bananer med texten: "they say a banana a day cleans your colon, then I found out you're meant to eat them".
Skapa konto

• Haha
  • Wow
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
L lat skrev:
Men omskurna pojkar räknas inte som könsstympade...
Lite märkligt.
Den jäkla förskolan gjorde en orosanmälan när jag hade skurit av en örsnibb av mitt barn. Jäkla diskriminering, det ingår faktiskt i min tro på det flygande spagettimonstret att det ska göras på småbarn. Och man lider faktiskt inte av att sakna en örsnibb och det blir lättare att hålla rent bakom örat, så det så!

• Gilla
  • Älska
Achren57 och 7 till
  • Laddar…
H Hajjen skrev:
Kanske dags att börja se över skolhälsovården om de kan hålla på med sådant där...
[bild]
Var ligger humorn i detta, tro?

I Ingenjör Jesper skrev:
I språket?
Ahh, nu fattar t o m jag :D

• Haha
Intet och 1 till
  • Laddar…
K Kurtivan skrev:
Ahh, nu fattar t o m jag :D
Jag kanske skulle använt en röd ring istället för röd understrykning :). Allvarligt ämne förstås, men då kan man ju tycka att det är extra viktigt att undvika syftningsfel i texten.

Tillbaka till humor, har ni hört om personen som råkade bli nedkyld till absoluta nollpunkten? Han är 0K nu.

• Haha
  • Gilla
Uffe A och 6 till
  • Laddar…
H
.

• Hus överdraget med toalettpapper till följd av ett bus, med träd i bakgrunden och text ovan som beskriver ett kvitto från Ullared på vift.
    Skapa konto
  • Haha
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
rampante rampante skrev:

[bild]
Förutom att jag anser att Hanna verkar sjukt cool

H
.

• Tecknad bild av arg kvinna i grön klänning med blommor, springer med kvast. Text ovan handlar om vikt med humoristisk ton.
    Skapa konto
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.