9 954 772 läst ·
46 635 svar
9955k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 634 inlägg
Så du könsbestämde berättaren på egen hand? Det känns lite 1900-tal. Jag läste historien som att det var två kvinnor det handlade om, men du kanske vet mer.SågspånPappspikEternit skrev:
Nu är det snart jul och då kanske man åtminstone ska försöka att inte bli kränkt av precis allt. Det finns väldigt många problem i den här världen att ta tag i och om du inte flyttar lite på gränsen för vad du ska ge dig på, så kommer du nog tröttna innan du räddat världen. Känns det jobbigt kanske du kan handhjärta dig själv i spegeln. Fast gör det med byxorna på, så slipper du se vilket kön du har.
Å, jag trodde @SågspånPappspikEternit inte kunde le pga avsaknaden av tänder. Tänk så fel man kan ha.Hep skrev:
Så du könsbestämde berättaren på egen hand? Det känns lite 1900-tal. Jag läste historien som att det var två kvinnor det handlade om, men du kanske vet mer.
Nu är det snart jul och då kanske man åtminstone ska försöka att inte bli kränkt av precis allt. Det finns väldigt många problem i den här världen att ta tag i och om du inte flyttar lite på gränsen för vad du ska ge dig på, så kommer du nog tröttna innan du räddat världen. Känns det jobbigt kanske du kan handhjärta dig själv i spegeln. Fast gör det med byxorna på, så slipper du se vilket kön du har.
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 634 inlägg