H
.

• Släp med backkamera står vid sidan av en landsväg, erbjuds gratis mot avhämtning enligt texten i bilden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
MrDizzy och 3 till
  • Laddar…
En skulptur av en dansande figur gjord av böjd ståltråd på en svart bakgrund.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Magnus E K och 21 till
  • Laddar…
Målning av man i hatt med pipa, citatet "Stop blaming yourself and others, learn Feng Shui & blame the furniture" skrivet ovanför och under.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
JohnBergq och 6 till
  • Laddar…
Tatueringsmotiv av en person som håller en stor grön Crocs-sko.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Thomas1972 och 6 till
  • Laddar…
Två män som pratar och skrattar. En av dem döljs, och text visar en konversation där de skämtar med varandra.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Turbo_Tail och 15 till
  • Laddar…
H
.

• Textskämt om Feskekôrka som öppnar hotell med "ål inclusive".
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
Intet och 2 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en björn i röd tröja och en liten gris som går i skog. Text handlar om senap och ströbröd.
Skapa konto

• Gilla
  • Ledsen
  • Haha
fribygg och 7 till
  • Laddar…
H
.

• En text innehållande en konversation om att donera kläder istället för att slänga dem, och en humoristisk kommentar om att använda dem till människor som svälter.
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
  • Wow
Per i Hamrånge och 10 till
  • Laddar…
Lista med humoristiska mål för 2025 där ord är överstrukna och ersatta: "Buy a houseplant", "Run 10 km", "Get fit", "Meditate daily", "Invest in socks".
Skapa konto

• Haha
  • Älska
  • Ledsen
saiter och 8 till
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
.
Jag unnar verkligen er heterosnubbar att sitta och hö-hö:a åt memes om andra heterosnubbar som blir misshandlade eller dödade av sina kvinnor. Om jag kunde skratta med er skulle jag göra det. Handhjärta på er!

• Gilla
  • Ledsen
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Jag unnar verkligen er heterosnubbar att sitta och hö-hö:a åt memes om andra heterosnubbar som blir misshandlade eller dödade av sina kvinnor. Om jag kunde skratta med er skulle jag göra det. Handhjärta på er!
Så du könsbestämde berättaren på egen hand? Det känns lite 1900-tal. Jag läste historien som att det var två kvinnor det handlade om, men du kanske vet mer.

Nu är det snart jul och då kanske man åtminstone ska försöka att inte bli kränkt av precis allt. Det finns väldigt många problem i den här världen att ta tag i och om du inte flyttar lite på gränsen för vad du ska ge dig på, så kommer du nog tröttna innan du räddat världen. Känns det jobbigt kanske du kan handhjärta dig själv i spegeln. Fast gör det med byxorna på, så slipper du se vilket kön du har.

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Sthlm1891 och 10 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en man i kostym och glasögon som pratar med en kvinna i randig tröja. De har humoristiska pratbubblor ovanför sig.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
saiter och 7 till
  • Laddar…
Man i sportjacka kastar amerikansk fotboll, citat jämte honom säger: "It's not the dress that makes you look fat, it's the fat that makes you look fat.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Dortmunder DAB och 9 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Så du könsbestämde berättaren på egen hand? Det känns lite 1900-tal. Jag läste historien som att det var två kvinnor det handlade om, men du kanske vet mer.

Nu är det snart jul och då kanske man åtminstone ska försöka att inte bli kränkt av precis allt. Det finns väldigt många problem i den här världen att ta tag i och om du inte flyttar lite på gränsen för vad du ska ge dig på, så kommer du nog tröttna innan du räddat världen. Känns det jobbigt kanske du kan handhjärta dig själv i spegeln. Fast gör det med byxorna på, så slipper du se vilket kön du har.
Å, jag trodde @SågspånPappspikEternit inte kunde le pga avsaknaden av tänder. Tänk så fel man kan ha.

• Haha
Kurtivan
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Å, jag trodde @SågspånPappspikEternit inte kunde le pga avsaknaden av tänder. Tänk så fel man kan ha.
Varför tror du jag gjorde handhjärta...

• Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.