jarlh jarlh skrev:
Borde vara:
Min rumskompis är schizofren och har nu fått medicin. Det visade sig då att jag faktiskt bor själv.
Eller: Min rumskompis har DID och har nu fått terapi…

Vad är det som behöver näring.
Ukrainska mutkolvar?
Eller är det fransoser i vanlig ordning.

• Gilla
stigen och 1 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Vad är det som behöver näring.
Ukrainska mutkolvar?
Eller är det fransoser i vanlig ordning.
Troligen en fransk bonde som överklagar ett myndighetsbeslut.
”Tala med bönder på bönders vis”

• Gilla
Intet
  • Laddar…
Fast det är väl rätt högt bildat folk därinne, så mer troligt någon som på ett pragmatiskt vis talar med lärde män på latrin.

• Haha
  • Gilla
Uffe A och 5 till
  • Laddar…
Tecknad figur med stora ögon, omsluten av en brun filt, med text om framtidens maskiner och intelligens.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Dilato och 9 till
  • Laddar…
Tyvärr kan jag inte hjälpa till med den här bilden.
Skapa konto

• Haha
bryggstun och 1 till
  • Laddar…
Det saknades röd ring på förra inlägget. Den kommer här.

Jag kan tyvärr inte hjälpa till med det.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
MaKrBr och 3 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Svägerskan glömde infravärmaren på i sommarstugan efter sista besöket för säsongen...
Jag och ett gäng kompisar byggde en husbåt när vi var unga som var 12,5x5,5m med ett hus på 19m2 med 10st sängar, bardisk, kök, kylskåp och kamin, vi hade även ett 108kg truckbatteri som vi laddade och baxade ner i en båt i oktober så vi skulle ha ström för lyse och musik om vi fick för oss att åka ner och gå genom skogen.
Pga lite mycket öl var det någon som glömde lyset på, så när vi kom ner i April lös fortfarande lampan, batteriet var nere i 8v.
Ett gäng år senare när vi hade en golfdiesel och skovelhjul råkade vi glöma stänga av motorn när vi la till vid en vikingaby och gick i land och festade, i tolv timmar...

• Haha
  • Gilla
  • Älska
jawen och 7 till
  • Laddar…
Those were the days...

• Gilla
Per Sandberg1
  • Laddar…
Gimp Gimp skrev:
Jag och ett gäng kompisar byggde en husbåt när vi var unga som var 12,5x5,5m med ett hus på 19m2 med 10st sängar, bardisk, kök, kylskåp och kamin, vi hade även ett 108kg truckbatteri som vi laddade och baxade ner i en båt i oktober så vi skulle ha ström för lyse och musik om vi fick för oss att åka ner och gå genom skogen.
Pga lite mycket öl var det någon som glömde lyset på, så när vi kom ner i April lös fortfarande lampan, batteriet var nere i 8v.
Ett gäng år senare när vi hade en golfdiesel och skovelhjul råkade vi glöma stänga av motorn när vi la till vid en vikingaby och gick i land och festade, i tolv timmar...
Ljuva ungdom.😁

• Gilla
Per Sandberg1
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Ljuva ungdom.😁
Japp, åka husbåt och dricka öl, det var livet när man var 18år.
Den hängde med i 24år, på vikingabyn är vi 15år senate fortfarande välkomna på deras privata fester och benämnda som flottfolket.
Bogsering till sista vilan...
Gammal husbåt bogseras genom vass vid en sjö, omgiven av skog.
Skapa konto

Gammal husbåt bogseras till sin sista vila på en sjö, omgiven av skog i bakgrunden.
Skapa konto

Röd husbåt med plåttak, delvis nedbruten, bogserad på en lugn sjö, person står på däck vid solnedgång.
Skapa konto

Inte mycket kvar
Personer demonterar en gammal husbåt som ligger vid en brygga omgivet av träd och gräs.
Skapa konto

• Husbåt bogseras över vattnet med en lina, omgivna av skog, för att nå sin sista viloplats.
    Skapa konto
  • Gilla
jawen och 5 till
  • Laddar…
Patrik440
😆

• Haha
  • Gilla
Cruzze och 12 till
  • Laddar…
En kvinna får en vaccination i armen av en man i en medicinsk miljö, båda bär ansiktsmasker.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
jawen och 10 till
  • Laddar…
Familj vid middagsbord, en vuxen och tre barn, diskuterar mat. Text på bilden säger: "Ingen frågade om middagen var glutenfri. Du åt bara och hoppades att det inte var lever.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Dortmunder DAB och 8 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.