Två personer i ett rum, en sitter och poserar medan den andra böjer sig över en säng med ett svin på. Text ovanför dem om att leva i nuet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
  • Haha
  • Gilla
jawen och 6 till
  • Laddar…
Hand håller en cashewnöt markerad med "9 kcal", medan en hund i bakgrunden visas som "327 kcal" i en kalori-app.
Skapa konto

• Haha
  • Wow
  • Gilla
  • Ledsen
Luddis_1 och 9 till
  • Laddar…
W WFD skrev:
[bild]
Ja, den var rolig. För de av oss som kan se skillnaden på kinesiska och japanska...

• Gilla
Hajjen och 1 till
  • Laddar…
DÅLIG SERVICE!!!!
Jag köpte en vara från en butik i dag, (namnger inte butiken ) och sitter här hemma vid köksbordet och upptäcker att den inte funkade. Går tillbaka med kvittot i ena handen och varan i den andra och jag ber om att få mina pengar tillbaka men damen i kassan säger nej!! Det blir en lång diskussion fram och tillbaka och det blir NEJ! hela tiden, och jag ber om att få tala med chefen.
Han var inte dugg bättre! Det blev också ett nej från honom..
"Inga pengar tillbaka eller köp en ny!"
Jävligt dålig service och detta är sista gången jag köper en trisslott från dem!!!

(Snott från FB)

• Gilla
  • Haha
Luddis_1 och 3 till
  • Laddar…
H
.

• A man smiling, sitting in a kitchen with six whiskey bottles on the counter, holding a glass. Text above jokes about happiness with whiskey.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Uffe A och 8 till
  • Laddar…
W WFD skrev:
[bild]
Jo att Kineser skulle skriva på Japanska är kul men det är direkt felaktigt att en sådan hund bara har 327 kcal. Det är ju snarare 2000kcal per kg... så en faktor 10 fel...

H
.

• Brodyr med texten: "De som tror de vet bäst, är en plåga för oss som vet bättre.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
JohnBergq och 4 till
  • Laddar…
Unikt namn
R Ring skrev:
Jo att Kineser skulle skriva på Japanska är kul men det är direkt felaktigt att en sådan hund bara har 327 kcal. Det är ju snarare 2000kcal per kg... så en faktor 10 fel...
Chatgpt håller med om att ~300kalorier är en rimlig uppskattning av ett pomeranian huvud. 😝

4774
H Hallerudsbo skrev:
.
Kan och kan 😂

Unikt namn Unikt namn skrev:
Chatgpt håller med om att ~300kalorier är en rimlig uppskattning av ett pomeranian huvud. 😝
Chatgpt verkar vara ännu mer fel ute. 327 kcal är 327 000 kalorier. Dvs minst en faktor 1000 fel...

Maskerad person i sliten jacka håller i en Crocs sko och säger "The hell?" i en pratbubbla, med förvånad min.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Blazermannen och 11 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Grattis, du har blivit pappa? 🤔

• Haha
  • Älska
  • Gilla
MrDizzy och 3 till
  • Laddar…
Unikt namn Unikt namn skrev:
Ahh, bara huvudet menar de. Jag tänkte mer helgrillad på spett.. med honungs och chillimarinad..🐩

R Ring skrev:
Ahh, bara huvudet menar de. Jag tänkte mer helgrillad på spett.. med honungs och chillimarinad..🐩
Chilimarinad passar inte till pomeranian. Det har man bara till chihuahua.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
H
.

• Klockliknande teckning med texten "VINTER" upptill, "SOMMAR" nertill med grön markering, pil pekar på "Du är här!" nära sommar.
    Skapa konto
  • Ledsen
  • Haha
  • Gilla
Dan_Johansson och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.