Varning! Det här stämmer inte.
Ägaren blir skitsur och skriker när någon tar något och går

• Folk går förbi en butik med en färgglad skylt med texten "gratis" synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 5 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Fortfarande samma kön.😀

[bild]
Extra kul att du felkönat "app"

• Gilla
fiskbuggaren och 2 till
  • Laddar…
Tweet som frågar varför folk gillar fötter, följt av ett svar som gör en ordlek om skillnaden mellan fot och meter i Europa.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Dilato och 20 till
  • Laddar…
Diagram med axlar "Number of Measurements" och "Number of Cuts" samt punkter: "Surveyor", "Surgeon", "Good Carpenter", "Careless Carpenter", "Really Bad Carpenter", "Serial Killer".
Skapa konto

"Measure zero times, cut zero times." - carpenter who has achieved enlightenment and realized the wood is fine where it is.

• Haha
  • Gilla
WFD och 8 till
  • Laddar…
H
.

• Spärrad grusväg i skogsmiljö, bommen stänger av vägen. Text ovanför beskriver humorfylld situation där jogging blir inställd till förmån för öl.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
  • Ledsen
Dilato och 15 till
  • Laddar…
J
Textbild med en humoristisk dialog mellan en finne och polisen om en missförstådd olycka med en ko.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Dilato och 9 till
  • Laddar…
L lat skrev:
Nu förstör du ju skämtet, "alla" vet ju att kommunanställda är lite bakom flötet.
Ja, många som säger att det är 2 världar i Södertälje......
Interiör av ett rum med stora fönster, vitmålade väggar, ett vitrinskåp och fåtöljer. Reklam för bostad i Södertälje av fastighetsmäklare.
Skapa konto

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
J
Äggkartong med sex ägg och en gåta som utmanar läsaren att räkna kvarvarande ägg efter att ha knäckt, stekt och ätit två.
Skapa konto

• Gilla
JohnBergq och 2 till
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
[bild]
6 ägg, såklart.

• Gilla
Stefan Bengtsson och 1 till
  • Laddar…
4

• Gilla
Jansson69
  • Laddar…
Han har 6 ägg, det säger han ju själv. "Knäckte" är dåtid; han hade åtminstone 8 ägg innan han åt...

• Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
[bild]
AI har aldrig fel. Är man osäker kan man alltid gardera.

Dialog om ägg där den korrekta svaret är att 6 ägg är kvar eftersom handlingarna gjordes på samma ägg.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
13th Marine och 13 till
  • Laddar…
J
Fotografen Fotografen skrev:
Han har 6 ägg, det säger han ju själv. "Knäckte" är dåtid; han hade åtminstone 8 ägg innan han åt...
Så säger man väl i alla räkna exempel med att jag har 100kr och jag köpte en dricka för 20kr hur mycket har jag kvar?😉

J Jansson69 skrev:
Så säger man väl i alla räkna exempel med att jag har 100kr och jag köpte en dricka för 20kr hur mycket har jag kvar?😉
Njaä, då säger man att "jag har 100kr och köper en dricka för 20, hur mycket har jag kvar". Men det är väl inte helt ovanligt att matteläraren inte är en stjärna på svenska.

J
Tomtom79 Tomtom79 skrev:
Njaä, då säger man att "jag har 100kr och köper en dricka för 20, hur mycket har jag kvar". Men det är väl inte helt ovanligt att matteläraren inte är en stjärna på svenska.
Man behöver inte vara en stjärna på svenska för att kunna ha kognitiva färdigheter😉

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.