P Pin skrev:
[bild]
"Det heter negerboll"

S sjoelund skrev:
Trump
Ja, jo, visst har han en son som heter Eric... men har han nåt skäl att klumpa ihop honom med de andra handskrivna namnen? Såvitt jag vet är väl Eric och pappsen helt bundis med varann.

H hhallen skrev:
Ja, jo, visst har han en son som heter Eric... men har han nåt skäl att klumpa ihop honom med de andra handskrivna namnen? Såvitt jag vet är väl Eric och pappsen helt bundis med varann.
Fan, jag som trodde att ditt inlägg var humor på att han glömt bort Eric i ett tal, trots att Eric var på scen med honom.

• Haha
Dan_Johansson
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Fan, jag som trodde att ditt inlägg var humor på att han glömt bort Eric i ett tal, trots att Eric var på scen med honom.
Förlåt. Jag vet inget om sånt, för jag ser inte nyheter på TV eller online. Min morgontidning får räcka som nyhetskälla, och den tar inte upp sånt där krafs.

Tecknad figur med texten: "Mom always said: 'Work until your bank account looks like a phone number.' 'Mom, I made it!' (Available balance: $9.11).
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
MrDizzy och 5 till
  • Laddar…
Tsunami på gång:

Artikelrubrik om seismolog och risk för tsunamivågor, med uppmaning att evakuera, publicerad i Dagens Nyheter med bilder på Björn Lund.

No shit Sherlock!

• Gilla
  • Haha
4774 och 1 till
  • Laddar…
M munge skrev:
Tsunami på gång:

[bild]

No shit Sherlock!
Röd ring?

Eller var det att han heter Lund men jobbar i Uppsala?

G gaidin skrev:
Röd ring?

Eller var det att han heter Lund men jobbar i Uppsala?
Det var lite komiskt men det som dödar grodan är nog att det inte krävs mer än allmänbildning för att förstå att det är viktigt att evakuera. Att låta en seismolog informera om det får sägas vara aningen överdrivet.

• Gilla
Intet
  • Laddar…
Jag tänker att seismologen säkerligen pratade en halvtimme med journalisten där seismologen sa en massa vättiga saker, men journalisten sammanfattade det på dagis nivå eftersom det var så mycket journalisten fattade.

• Gilla
  • Haha
Besiman och 5 till
  • Laddar…
S Svavelsyra skrev:
Jag tänker att seismologen säkerligen pratade en halvtimme med journalisten där seismologen sa en massa vättiga saker, men journalisten sammanfattade det på dagis nivå eftersom det var så mycket journalisten fattade.
Nog för att seismologer är experter på underjordiska saker, men vättar?

• Haha
  • Gilla
Huzzbutt och 7 till
  • Laddar…
T Troberg skrev:
Då det är Vättar som orsakar sunamiar, ingår det i seismologutbildningen.

• Gilla
Pin
  • Laddar…
S Svavelsyra skrev:
T Troberg skrev:
Intet Intet skrev:
Då det är Vättar som orsakar sunamiar, ingår det i seismologutbildningen.
Det förstår ni väl att reportern vätte ner sig när han förstod att vågorna består av vatten!

• Haha
  • Wow
saiter och 2 till
  • Laddar…
j.f.s
Två näsdukspaket bredvid varandra, ett märkt "Women" och ett "Men", båda med använda näsdukar runt omkring. Text: "It looks the same, but it’s not.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 10 till
  • Laddar…
Nu har jag haft semester så länge att jag inte vet vad det är för veckodag längre och den här tråden hjälper inte ett jävla någe.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Besiman och 10 till
  • Laddar…
Person som sprayar WD-40 på en kran ovanför ett handfat.
Skapa konto

Så, har någon provat hacket med WD-40 ännu?🤭

• Haha
  • Wow
  • Gilla
JohnBergq och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.