Serie med två figurer som bygger en komplicerad eldstad av pinnar; brinner när eldragningen visar sig felaktig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Magnus E K och 8 till
  • Laddar…
Två personer sitter vid ett bord och pratar. Mannen frågar om barn, kvinnan svarar att hon har ett. Mannen säger "I know how many one is" med ett leende.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Luc Reiner och 18 till
  • Laddar…
j.f.s
Vägskylt med texten "Oshita Bridge". Nedanför har ett fordon kraschat och blockerat en snötäckt bro i en skogsmiljö.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 6 till
  • Laddar…
En fjäril flyger nära orange blommor, nedanför visas en bild av en kvinna med långt hår. Rubrik säger "I'm not hot, I'm just Fu-quin Mel Ting".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 7 till
  • Laddar…
Text om elbilars påverkan på sommarvärme, smiley och QR-kod.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
4774 och 6 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
[bild]
Frågade faktiskt när jag höll på och köpte och sålde några maskiner på Klaravik. Det står ju även i deras regler att buden är bindande. Hade några andra frågor så jag pratade med nånn där och som jag begrep det så är buden verkligen bindande!
Är ju ganska lätt att skriva in några nollor för mycket.
Hoppas att dom är snälla och stryker budet eller åtminstånde skriver in ett rimligt bud. Antar att dom gör det om det verkligen är ett misstag men jag vill inte vara den som gör ett sånt misstag...

H
B bryggstun skrev:
Frågade faktiskt när jag höll på och köpte och sålde några maskiner på Klaravik. Det står ju även i deras regler att buden är bindande. Hade några andra frågor så jag pratade med nånn där och som jag begrep det så är buden verkligen bindande!
Hoppas att dom är snälla och stryker budet eller åtminstånde skriver in ett rimligt bud. Antar att dom gör det om det verkligen är ett misstag men jag vill inte vara den som gör ett sånt misstag...
Vi säljer en del via Retrade.
Där är det bindande bud, men om du inte betalar vid vinst så blir ditt konto spärrat där och de sänder ut en faktura på en viss avgift.
Osäker på vad hög den avgiften är.

• Gilla
bryggstun
  • Laddar…
hsd
B bryggstun skrev:
De flesta har väl budautomat , så man lägger ett maxbud så stegar det upp allt eftersom

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
N
Hur månne det fungerar om man kan visa att kontot blivit hackat?

H
Då är första semesterdagen slut och så fick man njuta lite.

• Kartong med "Vin med smak av Biltemakorv & Spolarvätska" placerad på picknickbord, illustration av korv och natur i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
4774 och 9 till
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
Då är första semesterdagen slut och så fick man njuta lite.
#unnasig 😍😇

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
H
FredrikR FredrikR skrev:
#unnasig 😍😇
Ja jag kosta på.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
/Höghus

En man sitter vid en överlastad pickup med många däck staplade på flaket.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
4774 och 7 till
  • Laddar…
H
.

• Text på gul bakgrund: "Dag 72 utan sex: Tog en löprunda i flipflops bara för att komma ihåg ljudet.
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
4774 och 11 till
  • Laddar…
Nokia 3310 i ett skyddande fodral, memes om skyddets ironi.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
tobbbias och 12 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.