9 953 597 läst ·
46 635 svar
9954k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Medlem
· Kalmar, Småland
· 93 inlägg
Frågade faktiskt när jag höll på och köpte och sålde några maskiner på Klaravik. Det står ju även i deras regler att buden är bindande. Hade några andra frågor så jag pratade med nånn där och som jag begrep det så är buden verkligen bindande!N Niq skrev:
Är ju ganska lätt att skriva in några nollor för mycket.
Hoppas att dom är snälla och stryker budet eller åtminstånde skriver in ett rimligt bud. Antar att dom gör det om det verkligen är ett misstag men jag vill inte vara den som gör ett sånt misstag...
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 837 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 837 inlägg
Vi säljer en del via Retrade.B bryggstun skrev:Frågade faktiskt när jag höll på och köpte och sålde några maskiner på Klaravik. Det står ju även i deras regler att buden är bindande. Hade några andra frågor så jag pratade med nånn där och som jag begrep det så är buden verkligen bindande!
Hoppas att dom är snälla och stryker budet eller åtminstånde skriver in ett rimligt bud. Antar att dom gör det om det verkligen är ett misstag men jag vill inte vara den som gör ett sånt misstag...
Där är det bindande bud, men om du inte betalar vid vinst så blir ditt konto spärrat där och de sänder ut en faktura på en viss avgift.
Osäker på vad hög den avgiften är.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 138 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 138 inlägg
De flesta har väl budautomat , så man lägger ett maxbud så stegar det upp allt eftersomB bryggstun skrev:Frågade faktiskt när jag höll på och köpte och sålde några maskiner på Klaravik. Det står ju även i deras regler att buden är bindande. Hade några andra frågor så jag pratade med nånn där och som jag begrep det så är buden verkligen bindande!