9 956 273 läst ·
46 641 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Men det finns väl positiva sidor med sommartiden också?
Med den ökade avsmältningen av polarisarna, så måste ju havens salthalt minska.
Och det måste väl vara bra för klimatet, eller hur?
Alla vet ju att saltvatten har en högre kokpunkt än sötvatten
//Gammal klimatforskare
Med den ökade avsmältningen av polarisarna, så måste ju havens salthalt minska.
Och det måste väl vara bra för klimatet, eller hur?
Alla vet ju att saltvatten har en högre kokpunkt än sötvatten
//Gammal klimatforskare
De flesta jag har hört tror visserligen att det är tvärtom.








