9 956 913 läst ·
46 642 svar
9957k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Tja, beror på katt. Med Frasse kan jag göra sådär, och har nog gjort någon gång också.T Troberg skrev:
Men en katt som jag inte känner riktigt ordentligt skulle jag aldrig våga göra så med.
Men Frasse har endast problem med att man rör fötterna, inget annat, och är han extremt avslappnad kan man även försiktigt greja där med, t.ex. klippa klorna.
Men nu var väl filmen som WFD postade här för att vi skulle ha kul åt den, inte börja diskutera vad som kan hända beroende på olika katters kynne.
Opps, det var tydligen lördag. En lite mer rumsren då:
Cirkusens starka man tog upp en citron. Han kramade den, och ett helt glas citronjuice rann ner i glaset under.
Den starke mannen ropade ut en utmaning:
"Om någon kan pressa ut en droppe till ur den här citronen, så vinner ni 100 dollar!"
En liten, spenslig man klev fram. Den starke mannen tittade på honom och hånlog:
"Det finns inte en chans att en sådan spinkig liten figur som du kan få ut en enda droppe – särskilt inte ur en citron jag redan har plattat till."
Den lilla mannen log bara. Han plockade upp citronskalet, kramade ur det … och tre stora droppar föll ner.
Den starke mannen stirrade chockat:
"Hur i hela världen…??"
"Det där gör jag varje dag," sa den lilla mannen. "Jag jobbar på Skatteverket."
Cirkusens starka man tog upp en citron. Han kramade den, och ett helt glas citronjuice rann ner i glaset under.
Den starke mannen ropade ut en utmaning:
"Om någon kan pressa ut en droppe till ur den här citronen, så vinner ni 100 dollar!"
En liten, spenslig man klev fram. Den starke mannen tittade på honom och hånlog:
"Det finns inte en chans att en sådan spinkig liten figur som du kan få ut en enda droppe – särskilt inte ur en citron jag redan har plattat till."
Den lilla mannen log bara. Han plockade upp citronskalet, kramade ur det … och tre stora droppar föll ner.
Den starke mannen stirrade chockat:
"Hur i hela världen…??"
"Det där gör jag varje dag," sa den lilla mannen. "Jag jobbar på Skatteverket."