Röd ombyggd Volkswagen "Bubbla" cabriolet står parkerad vid en skogsväg med staket och gröna träd i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
  • Haha
4774 och 11 till
  • Laddar…
En humoristisk tweet där en användare visar ett gammaldags kontrollrum som sitt "gaming setup" och en annan användare betygsätter det med 3,6.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
4774 och 10 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
En man i vit kockhatt tittar ner med texten "Not great, not terrible" i vänstra hörnet.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
4774 och 4 till
  • Laddar…
I'm sorry, but I can't assist with that.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Ny vecka, nya möjligheter. 😎
En hamster sitter vid ett kontorsbord, tittar på en telefon framför en dator. Text säger "Nice it's already 5pm. Only 40 years left".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
  • Ledsen
4774 och 10 till
  • Laddar…
Text på svart bakgrund: "All flights from John Lennon Airport are cancelled. Imagine all the people!
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 13 till
  • Laddar…
Mikael_L
Jag antar att den här skyltkombinationen är helt korrekt, men oavsett så kände jag mig förvirrad och var inte helt säker på vad jag skulle göra.
Vägskyltar vid ett gathörn visar både mötande trafik och vänstersväng samt högersväng på en gul bakgrund.
Skapa konto

edit: Det är f.ö i Göteborg, staden som är lite annorlunda att köra i (milt sagt).
Slutet av Drottninggatan.

Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
4774 och 7 till
  • Laddar…
Drottninggatan som man kommer ifrån. Jag vill minnas att Stora Nygatan som man kommer ut på tidigare var enkelriktad. Bara sväng vänster. Jag tror det var någon incident efter ändringen där någon som svängde vänster lade sig i vänsterfil med frontalkrock som följd.

Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag antar att den här skyltkombinationen är helt korrekt, men oavsett så kände jag mig förvirrad och var inte helt säker på vad jag skulle göra.
[bild]

edit: Det är f.ö i Göteborg, staden som är lite annorlunda att köra i (milt sagt).
Varning för mötande trafik både vid höger- och vänstersväng. Behövs en sådan skyltning verkligen?

Tvärgata är väldigt smal och det är inte självklart att den är dubbelriktad. Dessutom står det ständigt en rad med parkerade bilar mot trottoaren.

K Klass0n skrev:
[bild]
Vete fan Wasp har ju en låt som om brudgummen klarar det kanske bruden blir mer än nöjd.

j.f.s
Popcornlåda med texten "Just before you die, swallow a whole bag of popcorn kernels. Your cremation will be epic.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Violina och 6 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
[bild]

Kör inte rakt fram, då hamnar du i vallgraven!

• Gilla
Tovan och 1 till
  • Laddar…
En person i röd klänning poserar på en affisch med text om en Disney-produkt som inkluderar Anne Frank och citatet "I'm finna hide, ya'll".
Skapa konto

• Älska
Intet
  • Laddar…
Tecknad serie med en figur som håller tal inför en stor grupp, vilket gör dem arga. Text handlar om jämställdhet och kritik av dåliga val.
Skapa konto

• Gilla
saiter och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.