9 956 045 läst ·
46 641 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
OT, det verkar vara mode numera att packa in bilder som en 10 sekunders video med musik istället för att bara lägga upp en bild. Antar att kreatörerna får bättre betalt för videoklick jämfört med bildklick. Värdelöst då det inte heller går att zooma in när texterna är mikroskopiska eller täcks av ”reklam” för andra inlägg.useless skrev:
Eller så är jag bara gammal
/OT
tror mest på det sista.TeroM skrev:
OT, det verkar vara mode numera att packa in bilder som en 10 sekunders video med musik istället för att bara lägga upp en bild. Antar att kreatörerna får bättre betalt för videoklick jämfört med bildklick. Värdelöst då det inte heller går att zooma in när texterna är mikroskopiska eller täcks av ”reklam” för andra inlägg.
Eller så är jag bara gammal
/OT



