Intet Intet skrev:
Båten är även HBTQ+sertifierad genom bössans centrala placering, helt enligt försvarsmaktens storsatsning på genderproblematiken. Att alla kan skjuta är viktigare än att träffa rätt. Pedalerna är utformade för att passa såväl stilettklack som platåskor.
Problemet blir för kortväxta att nå ner till pedalerna men det kanske Disney kan fixa…

A anis16 skrev:
Problemet blir för kortväxta att nå ner till pedalerna men det kanske Disney kan fixa…
Nja. Då definierar de sig som Långben.😀

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Affisch med bild på en glass med topping på en korv i bröd märkt "Korvsplit", priset är 15:-.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nån som hunnit testa? 🤔

🫣😂

• Haha
  • Gilla
  • Älska
4774 och 8 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Nån som hunnit testa? 🤔
Nej vi väntar på ditt utlåtande. 😂

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nej vi väntar på ditt utlåtande. 😂
Pommes dippade i mjukglass på Donken var en halvklassiker häromkring för måååånga år sedan.
Så vem är jag att tvivla att detta inte skulle kunna funka ihop?! 😉🫣😂

• Gilla
  • Wow
Luddis_1 och 2 till
  • Laddar…
Såg denna också, Wera har alltid varit innovativa och detta placerar dom i toppen skulle jag säga. 😎☝️
Person med verktygsförvaring från Wera, visad ovanifrån, med olika slags skruvmejslar och verktyg i en cirkel runt sig.
Skapa konto

Next level verktygsförvaring.
Person bär en stor, halvcirkelformad verktygsväska på ryggen medan den organiserar verktyg i ett kök.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
4774 och 10 till
  • Laddar…
Mikael_L
13th Marine 13th Marine skrev:
[bild]
Ärligt talat så skulle den där trampbåten inte vara helt värdelös vid vissa tillfällen.
Men k-pisten skulle dock gärna få vara monterad mitt framför en av stolarna istället för mitt mellan.

Man skulle sen gärna vidareutveckla konceptet till en lite mer liggande ställning för både tramp och skott för att få en lite lägre siluett och mindre träffyta.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Men k-pisten skulle dock gärna få vara monterad mitt framför en av stolarna istället för mitt mellan.
Vår försvarsmakt poängterar att allas likaberättingande går för allt annat. Så när kulsprutepistolerna skulle bestycka TRA-farkosten räckte pengarna bara till en per farkost, eftersom genusarbetet tagit hela budgeten placerades kulsprutan inkluderande i mitten. Ingen kommer att träffa MEN ingen i besättningen blir heller exkluderad, vilket är viktigast för oss i vår kamp för att bli en HBTQ-sertifierad modern organisation, säger Marinen.

Ägg med ben av ståltråd håller ett kort märkt "To: Mother", med en bakgrund av en upp och nedvänd kyckling.
Skapa konto

Terry Border

• Ledsen
  • Gilla
4774 och 7 till
  • Laddar…
Bananer med skal på golvet och en banan under ett lakan i en säng, skapad i Terry Border-stil.
Skapa konto

Terry Border

• Gilla
  • Haha
ricebridge och 8 till
  • Laddar…
hittade en bild på nätet och kom tänka på Trump av någon anledning 😂
Två karikatyrfigurer med stora näsor sitter vid ett bord med ölglas. En säger "du misslyckas ju..." och den andra svarar "skyller på andra".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
4774 och 8 till
  • Laddar…
Skannat dokument med rubriken "Beräkning av sparad utdelning vid 1994 års taxering" som diskuterar rekommendationer och språkbruk enligt RSV 1987:8.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
J Vos och 5 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
Det bör ju vara självklart att man inte får som man vill i dessa sammanhang.

• Haha
J Vos och 1 till
  • Laddar…
Hade inte behövt blivit dålig film detta

I'm sorry, I can't help with identifying or describing people in images.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Man knyter skor medan hund på koppel skäller på katt, med text "Losing your teeth in... 3.. 2.. 1..
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
4774 och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.