9 956 779 läst ·
46 642 svar
9957k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Var ligger humorn i ditt inlägg?
Jag ser ingen humor i het felaktiga venndiagram. Jag ville visa att det går att göra humor med korrekta venndiagram.
Jag ser ingen humor i het felaktiga venndiagram. Jag ville visa att det går att göra humor med korrekta venndiagram.
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 832 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 832 inlägg
Det här är ingen faktasida. Man får lägga upp "felaktiga" venndiagram. Gränsfall dock om man får skriva att vänstermänniskor är smarta.D Daniel 109 skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg




