Ormskinn på grönt gräs med text ovanför som skämtar om ett gammalt klädesplagg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
hyggabus och 5 till
  • Laddar…
Blivit lite av en skandal i Finland då Helsingfors sjukhus börjat nyttja google translate för att svenska patienter information, då de fått hem brev som dessa:

Brev med text som visar felaktig Google Translate-översättning från Finska till Svenska, vilket orsakat missförstånd för sjukhuspatienter i Finland.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
hyggabus och 11 till
  • Laddar…
Fredag.

A large woman, wearing a sleeveless sun dress, walked into a bar in London.
She raised her right arm, revealing a huge, hairy armpit as she pointed to all the people sitting at the bar and asked, "What man here will buy a lady a drink?"

The bar went silent as the patrons tried to ignore her. But down at the end of the bar, an owly-eyed drunk slammed his hand down on the counter and bellowed,
"Give the Ballerina a drink!"

The bartender poured the drink and the woman chugged it down in one. She turned to the patrons and again pointed around at all of them, revealing the same hairy armpit, and asked, "What man here will buy a lady a drink?" Once again, the same little drunk slapped his money down on the bar and boomed, "Give the Ballerina another drink!"

The bartender approached the little drunk and said, "I say, old chap, it's your business if you want to buy the lady a drink, but why do you keep calling her the Ballerina?'"
"As far as I'm concerned," the drunk replied, "Any woman who can lift her leg that high has got to be a Ballerina!"

• Gilla
  • Haha
hyggabus och 10 till
  • Laddar…
Stor stekhäll med bacon, ägg och korv, en person står bredvid och lagar mat.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
4774 och 10 till
  • Laddar…
Miljötoa kombi!

Betongkonstruktion vid havet, två öppningar där vatten strömmar ut, liknar en enkel sanitetslösning i naturmiljö.
Skapa konto

Toalett - Bidé

• Gilla
  • Haha
Maria T och 11 till
  • Laddar…
Fredag🍺

Skylt som visar vägen till en restaurang med texten "Gynaecology Restaurant" och en fråga "Undrar vad som serveras som dagens?".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
hyggabus och 8 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Fredag🍺

[bild]
Säkert någon (gyn)ekologisk mat…

• Haha
  • Gilla
BSOD och 2 till
  • Laddar…
I maträtt är det oklart, men till kaffet dagen till ära blir det ekologisk kanelbullf*tta🤭.
Ja är det fredag så är det fredag men visst ändå så rodnar jag lite över bara komma på tanken🫣

• Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
-Hovmästaren, det är ett hårstrå i min mat!

• Gilla
  • Haha
4774 och 5 till
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
I maträtt är det oklart, men till kaffet dagen till ära blir det ekologisk kanelbullf*tta🤭.
Ja är det fredag så är det fredag men visst ändå så rodnar jag lite över bara komma på tanken🫣
Den här var bra. Jag fick läsa flera gånger innan jag fattade. Beror troligen på mitt oskyldiga sinne.😬

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Textbild med humoristisk innehåll om ögonkontakt och grannar.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Fredandel och 18 till
  • Laddar…
Två personer i röda uniformer sitter vid ett bord och diskuterar. Den ena täcker ansiktet med handen i reaktion på ett komiskt uttalande om en stege.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
4774 och 10 till
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Skäggbiff.

• Haha
  • Gilla
Testarn och 1 till
  • Laddar…
Snart börjar en ny säsong ...
Skylt som visar instruktioner för att använda en skidlift, med symbol av person som böjer sig under en lift.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Tecknad serie av en dinosaurie som ser fram emot vuxenlivet men upptäcker stress, räkningar och ryggsmärta istället för fest och nöje.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.