Serie som visar en man skapa en skyffel av skosulor, tandborstar och lim för att fästa på kackerlackor. Bilden slutar med mannen i ett stökigt rum som säger "The apartment has never been cleaner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Maria T och 8 till
  • Laddar…
W WFD skrev:
[bild]
Och fötterna!

A
Trump har blivit pop artist på äldre dar!

• Haha
  • Gilla
linneac och 2 till
  • Laddar…
Bild med text: "Om jag gör dig frukost på sängen, så räcker det med ett enkelt 'tack så mycket'. Inte allt det där tjatet om vem jag är och hur jag kom in i ditt hus.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Luddis_1 och 12 till
  • Laddar…
Skärmdump av ett sms-samtal där en person informerar en annan om att deras pojkvän är ute och handlar med en annan tjej, medan den andra personen avslöjar att det är de själva.
Skapa konto

• Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Halväten smörgås ligger på en servett med text ovanför som säger "Ate half my sandwich prolly save the other half for later".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Luddis_1 och 4 till
  • Laddar…
Hittade denna kombination när jag letade micro, en exotiskt lösning för det lilla köket. =)
Kombinationsmikrovågsugn Panasonic NN-GD37, 23 liter, 1000 W, LED-display med inbyggd bänkdiskmaskin-funktion, idealisk för små kök.
Skapa konto

• Haha
  • Wow
  • Gilla
4774 och 9 till
  • Laddar…
K Klass0n skrev:
[bild]
På liknande tema:
En person håller upp en skylt med text som säger att två tredjedelar av Trumps fruar var invandrare, och att invandrare behövs för jobb som de flesta amerikaner inte vill göra.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
linneac och 20 till
  • Laddar…
Text på beige bakgrund: "I try to be a good person, but then someone pulls out in front of me doing ten below the speed limit and I gotta try again tomorrow.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Luddis_1 och 7 till
  • Laddar…
En säng med ett mörkt överkast och ett draperi som ser ut som underkläder ovanför en text från en sång.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Morgonskiftet och 5 till
  • Laddar…
Flaska med etiketten "Felicia" stående på ett skrivbord med två tangentbord i bakgrunden. På flaskan ligger en lapp med texten "BYE".
Skapa konto

• Gilla
4774
  • Laddar…
N
Världen verkar vara ur led.
En kvinna håller upp ett gethalsband och gör ett tecken med handen med texten "WAKE up!" och "666".
Skapa konto

Kvinna med tejpade händer och ansikte som visar en bekymrad eller tänkande min, med text och hashtags om OS och Paris 2024.
Skapa konto

Artikel med rubriken "Gen Z job seekers should be willing to work for free, long hours, 'willing to do anything,' says Squarespace CMO" av Orianna Rosa Royle.
Skapa konto

Bild med en person i kostym som håller en presentation framför en universitetsbyggnad. Skärmdump av text om Texas-professorer och abortrelaterade disciplinära åtgärder.
Skapa konto

Skärmdump av ett Twitter-inlägg där en person beskriver en situation med sitt barns far, ett DNA-test och föräldraansvar med hashtag #SBCCHAT.
Skapa konto

• Ledsen
Luddis_1
  • Laddar…
N
Det är inte lätt att vara troende.
Ett par som ser besvikna ut med texten "WE LEFT DEADPOOL 3 25 min Into the movie!! BLASPHEMY AGAINST THE LORD!!" och "Do NOT see DEADPOOL if you are a Christian.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
linneac och 1 till
  • Laddar…
N
I vilket land då❓
Skärmbild av fyra tweets från en verifierad användare som varnar om inbördeskrig i Europa, postade mellan 20 oktober och 13 november 2023.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
linneac och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.