"Koenigsegg-takboxen har testats och godkänts för hastigheter upp till 300 km/h, vilket gör den till världens snabbaste takbox. "

Det låter som nåt man måste försöka slå. Kanske med hjälp av lite pyroteknik... :rolleyes:

useless skrev:
"Koenigsegg-takboxen har testats och godkänts för hastigheter upp till 300 km/h, vilket gör den till världens snabbaste takbox. "

Det låter som nåt man måste försöka slå. Kanske med hjälp av lite pyroteknik... :rolleyes:
Något för Top Gear?

Stefan N skrev:
[bild]
Påminner om när jag köpte en 1000 kronors bil och frun protesterade men när jag sa att den kostade 2 ansiktssmörjkräm så blev det tyst. Bilen finns kvar men inte smörjan.

P

• Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
Jons bilar passar fint med takbox :)

richardtenggren
jon01.jpg

Vit skåpbil med texten "FREE WiFI" på sidan och WiFi-symboler på bakrutorna, skämtsamt erbjudande av gratis WiFi.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Med vänlig hälsning, fremax

prototypen skrev:
Påminner om när jag köpte en 1000 kronors bil och frun protesterade men när jag sa att den kostade 2 ansiktssmörjkräm så blev det tyst. Bilen finns kvar men inte smörjan.

P
Finns en vacker fru kvar då? :) (..eller funkade inte smörjmedlet ;) )

• Gilla
prototypen
  • Laddar…
Elektrisk uttag med smältande Coca-Cola automatlucka som liknar läckande vätska med texten "Ska man ringa till rörmokaren eller elektrikern?
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
Bilmekanikern. Det är ju en Dodge..

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Jag skulle faktiskt drista mig till att säga att en skengraviditet är just ett mellanting. Kroppen tror att den är gravid men det saknas foster.
Det är i alla fall digitalt. Fast nu med tre lägen i stället för två - gravid, ej gravid, skengravid.

(Detta är visst det humor. Jag tycker databehandling är jättekul.)

Jokes about abortion isn't funny.

So cut it out.

• Gilla
Dalbotant
  • Laddar…
andersmc skrev:
Det är i alla fall digitalt. Fast nu med tre lägen i stället för två - gravid, ej gravid, skengravid.
...
Har detta något med kvinnliga lokförare att göra :o

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Jag tror du är nåt på spåret...

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Har detta något med kvinnliga lokförare att göra :o

Nu börjar det spåra ur känner jag..

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.