9 955 613 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
(Kanske hör hemma i humortråden...)
Vad di hitter på nu för tiden.
Ett elelement med 99.8% effektivitet. Jag undrar var de resterande 0.2% tar vägen?
http://ec2-3-135-120-228.us-east-2.compute.amazonaws.com/heaterlux/1/sv/
(Skämt å sido, hoppas att ingen betalar 1500 kr för en elfläkt.)
Vad di hitter på nu för tiden.
Ett elelement med 99.8% effektivitet. Jag undrar var de resterande 0.2% tar vägen?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
http://ec2-3-135-120-228.us-east-2.compute.amazonaws.com/heaterlux/1/sv/
(Skämt å sido, hoppas att ingen betalar 1500 kr för en elfläkt.)
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg








