9 956 045 läst ·
46 641 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
På tal om pang Prego
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Men de kör i alla fall inte med 24,90:-
Det är en på tok för vanlig variant.
Det är en på tok för vanlig variant.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 209 inlägg
Vi har ju haft örtugar, som var en tredjedels öre, om än för typ 500 år sen. Så det kanske är bra att vara övertydlig. 😉T Tovan skrev:
Jag skulle också hävda att vi har ören fortfarande, även om valfri tolvåring nog skulle säga emot och tycka att vi bara har kronor. En klipsk nog tolvåring skulle sen mena att man har hundradelar också, men att de inte finns på riktigt, bara på kontot och vissa prislappar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

