9 956 273 läst ·
46 641 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Det är tydligen litet svårare att bygga trall där nere i Stockholm
......... lika svårt som den här stackars pitebon har med de moderna apparaterna.......
https://www.youtube.com/watch?v=lGeOK5MgqQs
https://www.youtube.com/watch?v=lGeOK5MgqQs
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Bläh, äckligt 


