9 955 613 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Allvetare
· Tullinge
· 6 040 inlägg
För känsliga läsare låter jag upplysa om att jag kommer att fullständigt massakrera grodhelvetet. Så blunda nu för att inte bli förskräckta över tilltaget. Det skiljer inte ett halvt jordklot dem emellan. Snarare en radie. Förvisso av en längd som jag är lite osäker på, men likväl en radie. Tsss. Jordklot! Skärpning vetenskapsanalfabeter! Men det är ju klart. Det är ju humortråden så det är förlåtet att skämta.JohnBergq skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 209 inlägg
Är det isbjörnen eller pingvinen som finns i jordens centrum då?
Det är väl rimligen en cirkelbåge som räknas ut med radien och vinkeln v som skiljer?
Är både jorden och grodjäveln platt nu?
Det är väl rimligen en cirkelbåge som räknas ut med radien och vinkeln v som skiljer?
Är både jorden och grodjäveln platt nu?
Tycker nog att det fortfarande rycker lite i ena grodlåret så lite liv verkar finnas kvar. Den muskeln dör nu
Avståndet är: 90 dividerat med 360multiplicerat med pi multiplicerat med d
D= jordens diameter
Har inte matematiska tecken så fick skriva ut de
D= jordens diameter
Har inte matematiska tecken så fick skriva ut de
Husägare
· Uppsala
· 732 inlägg



