9 955 613 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Vi fick ett brev förra veckan, en påminnelse för en räkning som vi aldrig fått.M Mr B skrev:
Påminnelsen kom dessutom för sent för att den skulle hinnas betalas i tid.
Jag betalade den så fort jag hann - dock blev den något sen. Nu väntar vi på inkassokrav som antagligen kommer först efter att kronofogden har hämtat prylar.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Har du fått varan eller tjänsten som räkningen avsåg då?jarlh skrev:
Vi fick ett brev förra veckan, en påminnelse för en räkning som vi aldrig fått.
Påminnelsen kom dessutom för sent för att den skulle hinnas betalas i tid.
Jag betalade den så fort jag hann - dock blev den något sen. Nu väntar vi på inkassokrav som antagligen kommer först efter att kronofogden har hämtat prylar.
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg



