9 955 620 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Följade diskussion utspelade sig på Reddit, citerad från minnet:N Niq skrev:
"Om du har ett baseballträ för självförsvar, trä en strumpa över det. Om angriparen försöker greppa det så blir han stående med en strumpa i handen medan du slår igen."
"Men om han greppar det igen?"
"Smörj in det med smör. Men det är dåigt för tänderna."
"Smör är väl inte dåligt för tänderna?"
"Jo, när det sitter på ett baseballträ..."
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg













