9 956 045 läst ·
46 641 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Läst på annat forum så jag ansvarar inte för sanningshalten...det var väl någon som tyckte det var fräckt att tatuera in "badass" på kinesiska (eller om det var japanska). Fast innebörden blev då mer "dålig i rumpan".A anis16 skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg







