9 956 352 läst ·
46 641 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Allvetare
· Västra götaland
· 10 921 inlägg
Tveksam även till det. Måste vara ett litet helsike att få upp varukassarna i bilen när man handlat i köpcentret… och däcksmönstret verkar inte optimalt för gyttjehål heller…Dan_Johansson skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 10 921 inlägg
Medlem
· Värmland
· 289 inlägg
Medlem
· Västmanland
· 484 inlägg








