9 955 614 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Tillbyggare
· Onsala
· 2 023 inlägg
En gång för typ 20 år sen hade jag en vän som inte förstod de här med bensin priset, det kostade alltid 100kr att tanka moppen...H Hallerudsbo skrev:
Det var på tiden då bensinpriset låg betydligt lägre... och hans tank rymde runt 5 liter.
Efter det så fick han aldrig tanka ensam fler gånger.










