9 955 613 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Medlem
· Södermanland
· 614 inlägg
Enligt livsmedelsverket så får endast drycker som inte innehåller aromer kallas för saft, och den där drycken innehåller inte ens några bär. http://www.expressen.se/gt/icas-bardryck--innehaller-inga-bar/fubar skrev:







