9 957 213 läst ·
46 643 svar
9957k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Allvetare
· Tullinge
· 6 040 inlägg
Tillbyggare
· Onsala
· 2 023 inlägg
Hehe.. framförallt är det väl som b8q säger ovan.. men sedan skulle väl jag vilja påstå att det är dumt o skylta med det, man vill ju hålla sig under radarn så att säga .. annars vill ju alla ha vinsterna (oavsett hur de tar dem av en..S Strontus skrev:



