9 958 871 läst ·
46 645 svar
9959k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Är man över havsytans nivå (dvs på något berg) så har man midnattssol även en bit under polcirkeln - så JA, man kan ha riktig midnattssol i Västerbotten.M MrDizzy skrev:
(med riktig menar jag att se solen hela natten.)
Sorry alla grodor i världen ...
edit:
Jag kan också passa på och nämna att jag provat. Ett år såg jag midnattssol från toppen på ett "berg" ca 6 mil söder om polcirkeln.
Redigerat:
Kan inte ens avgöra vad som hade varit värst.








