Ett skärmdumpat inlägg där någon humoristiskt berättar om sin morfar som inte vill vara Spiderman efter ett spindelbett.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
MariaiÖstergötland och 1 till
  • Laddar…
Fint ska det va

191489718_1754623294738733_6777470902531656564_n.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
mikethebik och 10 till
  • Laddar…
B Blazermannen skrev:
Det byts ju skådespelare för rollen som James Bond med ojämna mellanrum, kollade du vem som körde? Troligen var det nya James Bond, agent 007.
Men det var ju ingen Aston Martin?
 
B b8q skrev:
Men det var ju ingen Aston Martin?
Är väl inget krav, för de har ju haft andra bilmärken tidigare.
 
Men att James Bond skulle köra franskt........
Nää

Protte
 
  • Gilla
  • Haha
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Han har ju i tidigare filmer kört både Renault och Citroen vilka är franska så varför inte Peugeot?
 
R roli skrev:
Han har ju i tidigare filmer kört både Renault och Citroen vilka är franska så varför inte Peugeot?
Två fel motiverar inte ett tredje!
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Två fel motiverar inte ett tredje!
Var främst ett svar till @prototypen som menade att Bond inte körde franskt...
 
Bond har väl blivit woke-cancelerad?
 
  • Haha
Pin
  • Laddar…
R roli skrev:
Han har ju i tidigare filmer kört både Renault och Citroen vilka är franska så varför inte Peugeot?
Men det har väl mera varit en nödåtgärd i stridens hetta att det bara fanns något franskt att tillgå, liksom mera privat ståndsmässigt åka omkring i något franskt......

Protte
 
prototypen prototypen skrev:
Men att James Bond skulle köra franskt........
Nää

Protte
Jag tänkte på nått helt annat än bilar då jag läste "köra franskt"
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
Tokslut och 6 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag tänkte på nått helt annat än bilar då jag läste "köra franskt"
Kanske något mera "Bondskt"?
 
fahlis fahlis skrev:
Kanske något mera "Bondskt"?
Som en traktor då kanske eller......:thinking:
 
Traktor typ Lamborghini eller Porsche då.
Han har ju redan använt ett annat traktormärke, Volvo.

Protte
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Men för h-vete räcker det inte med vinter nu???? En miljon till??? :mad::mad::mad:

Skärmbild av ett erbjudande från Circle K med information om Sommarlotten och kundens förmåner som biltvätt och kaffe.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
MariaiÖstergötland och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.