9 957 213 läst ·
46 643 svar
9957k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Renoverare
· Stockholm
· 20 211 inlägg
Fint ska det va


Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Men att James Bond skulle köra franskt........
Nää
Protte
Nää
Protte
Renoverare
· Stockholm
· 20 211 inlägg
Bond har väl blivit woke-cancelerad?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Traktor typ Lamborghini eller Porsche då.
Han har ju redan använt ett annat traktormärke, Volvo.
Protte
Han har ju redan använt ett annat traktormärke, Volvo.
Protte


