G gaidin #17 431 Medlem · Jönköpings län · 3 121 inlägg 14 apr 2021 14:24 gaidin Medlem Jönköpings län 3 121 inlägg 14 apr 2021 14:24 #17 431 Utsättaren skrev: Hujedamig. Någon har PAJAT degen med en burk diskvatten. Paj, trasig mat som man måste laga.
Utsättaren skrev: Hujedamig. Någon har PAJAT degen med en burk diskvatten. Paj, trasig mat som man måste laga.
FemTummar #17 432 Medlem · 751 inlägg 14 apr 2021 14:50 FemTummar Medlem 751 inlägg 14 apr 2021 14:50 #17 432 Och jag som trodde att man lagade maten pga den hade en käkskada.
U Utdelning #17 433 Byggnovis · 382 inlägg 14 apr 2021 16:52 Utdelning Byggnovis 382 inlägg 14 apr 2021 16:52 #17 433 En paj burk
jarlh #17 434 Medlem · 2 329 inlägg 14 apr 2021 16:59 jarlh Medlem 2 329 inlägg 14 apr 2021 16:59 #17 434 Larsa skrev: [bild] Kolla, blåbärspaj! Hur länge ska den vara i ugnen, och vilken temperatur?
Dizzy84 #17 435 Husägare · Varberg · 687 inlägg 14 apr 2021 17:48 Dizzy84 Husägare Varberg 687 inlägg 14 apr 2021 17:48 #17 435 jarlh skrev: Hur länge ska den vara i ugnen, och vilken temperatur? Tror inte det spelar någon roll med de ingredienserna, smakar nog lika illa oavsett!
jarlh skrev: Hur länge ska den vara i ugnen, och vilken temperatur? Tror inte det spelar någon roll med de ingredienserna, smakar nog lika illa oavsett!
P Plupp 433451 #17 436 Anonym 14 apr 2021 17:55 Plupp 433451 Anonym 14 apr 2021 17:55 #17 436 Larsa skrev: [bild] Kolla, blåbärspaj! Ah.. Varmt piss i sahara öknen...
Dizzy84 #17 437 Husägare · Varberg · 687 inlägg 14 apr 2021 17:55 Dizzy84 Husägare Varberg 687 inlägg 14 apr 2021 17:55 #17 437 Greta Thunberg om sina födelsedagspresenter... https://www.facebook.com/10159308895645126
P Plupp 433451 #17 438 Anonym 14 apr 2021 17:57 Plupp 433451 Anonym 14 apr 2021 17:57 #17 438 Dizzy84 skrev: Greta Thunberg om sina födelsedagspresenter... [media] Valnötter och brysselkål.. Antingen kodord för det kommande valet..eller så har hennes föräldrar äntligen insett att hon är lite av en hamster i bur ändå..
Dizzy84 skrev: Greta Thunberg om sina födelsedagspresenter... [media] Valnötter och brysselkål.. Antingen kodord för det kommande valet..eller så har hennes föräldrar äntligen insett att hon är lite av en hamster i bur ändå..
Onsalakorven #17 439 Tillbyggare · Onsala · 2 023 inlägg 14 apr 2021 18:23 Onsalakorven Tillbyggare Onsala 2 023 inlägg 14 apr 2021 18:23 #17 439 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
K Kirre2 #17 440 Medlem · Stockholm · 2 443 inlägg 14 apr 2021 19:12 Kirre2 Medlem Stockholm 2 443 inlägg 14 apr 2021 19:12 #17 440 Dizzy84 skrev: Greta Thunberg om sina födelsedagspresenter... [media] Plötsligt tycker jag lite synd om henne. Hon försöker få alla att tro att hon är glad över valnötter med skal.
Dizzy84 skrev: Greta Thunberg om sina födelsedagspresenter... [media] Plötsligt tycker jag lite synd om henne. Hon försöker få alla att tro att hon är glad över valnötter med skal.
Alfredo #17 441 Besserwisser · Västernorrland · 38 329 inlägg 15 apr 2021 09:15 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 329 inlägg 15 apr 2021 09:15 #17 441 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
jarlh #17 442 Medlem · 2 329 inlägg 15 apr 2021 12:20 jarlh Medlem 2 329 inlägg 15 apr 2021 12:20 #17 442 Dizzy84 skrev: Tror inte det spelar någon roll med de ingredienserna, smakar nog lika illa oavsett! Rätt temperatur ger stor skillnad:
Dizzy84 skrev: Tror inte det spelar någon roll med de ingredienserna, smakar nog lika illa oavsett! Rätt temperatur ger stor skillnad:
Tokslut #17 443 Medlem · Sthlm · 6 017 inlägg 15 apr 2021 12:38 Tokslut Medlem Sthlm 6 017 inlägg 15 apr 2021 12:38 #17 443 .
TeroM #17 444 Renoverare · Täby · 4 298 inlägg 15 apr 2021 13:23 TeroM Renoverare Täby 4 298 inlägg 15 apr 2021 13:23 #17 444 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
prototypen #17 445 Medlem · Västerbottens län · 18 047 inlägg 15 apr 2021 16:46 prototypen Medlem Västerbottens län 18 047 inlägg 15 apr 2021 16:46 #17 445 Det klagas på Postnord, men det verkar inte vara bättre over there. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Protte
Det klagas på Postnord, men det verkar inte vara bättre over there. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Protte