9 952 678 läst ·
46 629 svar
9953k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Nja, jag tycker det är lite komiskt att vissa vrider ut och in på sig själv för att prata skit om politiker.Alfredo skrev:
Edit:
Du har egentligen rätt. Jag borde inte kommenterat. Men ibland, när jag ser nåt som är så helt befriat från sanning kan jag helt enkelt inte låta bli, oavsett vad tråden handlar om.
Redigerat:
Haft ett riktigt jobb... Jo jo..Stefan Bengtsson skrev:
Det finns information att läsa om man vill.
Jag skrev med en på ett annat forum, ett maskin forum.. Som jobbat på samma ställe som vederbörande..
Han hade inget dåligt att säga om denne man men gjorde klart att han gick som svetsarlärling tills att han blev facklig..
Vad som stämmer eller ej vet inte jag till grunden, men ingen som sökt har hittat avlagt prov för svetskursen hos vederbörande...
Nä jag struntar fullständigt i om han är svetsare i grunden eller Stureplans tomte som de flesta i C.
Jag är enbart intresserad av vad människan gör för vårt land och dess invånare..
Än så länge är jag långt ifrån imponerad...
Gunnar sträng, Torbjörn fäldin mfl där finns än i dag saker att bli imponerad av..
Någon jävla ordning får det väl ändå vara.
Redigerat av moderator:
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Så din källa är alltså en på ett annat forum.Maskintok skrev:Haft ett riktigt jobb... Jo jo..
Det finns information att läsa om man vill.
Jag skrev med en på ett annat forum, ett maskin forum.. Som jobbat på samma ställe som vederbörande..
Han hade inget dåligt att säga om denne man men gjorde klart att han gick som svetsarlärling tills att han blev facklig..
Vad som stämmer eller ej vet inte jag till grunden, men ingen som sökt har hittat avlagt prov för svetskursen hos vederbörande...
Nä jag struntar fullständigt i om han är svetsare i grunden eller Stureplans tomte som de flesta i C.
Jag är enbart intresserad av vad människan gör för vårt land och dess invånare..
Än så länge är jag långt ifrån imponerad...
Tack för svar.
Jag är ingen fan av Löven eller de andra mupparna i regeringen, men om det ska skrivas om dem i Humortråden kan vi väl göra det som ett skämt istället för en debatt?
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 867 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 867 inlägg
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 867 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 867 inlägg
Min mamma arbetade för många år sen på arbetsförmedlingen och skulle ut i receptionen och hämta en person som hon inte träffat innan. Väl framme i receptionen tittade hon på sitt papper för att se vilket namn hon skulle ropa upp så ser hon att personen har ett knepigt förnamn och efternamnet är "Kukis"...MariaiÖstergötland skrev:
Fairlane skrev:
Min mamma arbetade för många år sen på arbetsförmedlingen och skulle ut i receptionen och hämta en person som hon inte träffat innan. Väl framme i receptionen tittade hon på sitt papper för att se vilket namn hon skulle ropa upp så ser hon att personen har ett knepigt förnamn och efternamnet är "Kukis"...