Tecknad fyrrutig seriestripp där två figurer missförstår servitörens fråga om hur de vill ha sina burgare och svarar "rare" och "legendary".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
13th Marine
  • Laddar…
richardtenggren

• Gilla
  • Haha
saiter och 9 till
  • Laddar…
Illustration av tre personer vid ett möte med humoristisk text om att hålla möten för att undvika ensamhet och arbete.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
TRJBerg och 17 till
  • Laddar…
Fredag Två personer i konversation med humoristiska undertexter.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
TRJBerg och 19 till
  • Laddar…
Text på skärm som frågar efter fusk till föräldraskap av en treåring, uttrycker svårighet.

/Förälder till en treåring :sweat:

• Gilla
  • Haha
TRJBerg och 7 till
  • Laddar…
harry73
13th Marine 13th Marine skrev:
[bild]

Vänta bara tills nästa level.
Level 13 och 14 är rätt så tufft med

• Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Vänta bara tills nästa level.
Level 13 och 14 är rätt så tufft med
:oops:

Bossen på level 99 är svårast.

• Haha
Strip
  • Laddar…
Mikael_L
M MrDizzy skrev:
[bild]
Nu var det där med att dissekera grodor, men ge mig en hint, jag misstänker att jag borde ha spelat något dataspel för att förstå humorn här?

Mikael_L Mikael_L skrev:
Nu var det där med att dissekera grodor, men ge mig en hint, jag misstänker att jag borde ha spelat något dataspel för att förstå humorn här?
jo, mer eller mindre alla online spel (dator eller mobil) har system där man klassar saker utifrån hur ovanliga de är.
tex common, rare, epic , legendary
samt att varje klass har en egen färg , där blå/lila är rare och ledgendary är orange (oftast)

sen har vi ju det här med kött och hur välstekt det ska vara... varvid rare är ett av alternativen (dock är inte legendary det )
Så kombinationen spel & mat gör den rolig

• Gilla
Luddis_1 och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
M MrDizzy skrev:
jo, mer eller mindre alla online spel (dator eller mobil) har system där man klassar saker utifrån hur ovanliga de är.
tex common, rare, epic , legendary
samt att varje klass har en egen färg , där blå/lila är rare och ledgendary är orange (oftast)

sen har vi ju det här med kött och hur välstekt det ska vara... varvid rare är ett av alternativen (dock är inte legendary det )
Så kombinationen spel & mat gör den rolig
Mmm, misstänkte det. Mat gillar jag, både att laga och äta, så rare, well done etc är jag ju bekant med.
Men jag googlade rare och legendary, och fick intrycket att det hade med spelvärlden att göra. Och färgerna på bordet fick mig att tänka på pokemon (som jag aldrig spelat, men dock sett lite).
Så jag var inte helt fel ute.

Sorry, nu ska grodan få vara i fred för mig !!! :oops: :sweat:

H huggan skrev:
[bild]
Ja fy fan, 90% av alla jag jobbar med verkar ha anammat detta, numera ger jag inte ens ursäkter utan bara skiter i att vara med, jag har ju poster i diverse forum att skriva.

Mikael_L Mikael_L skrev:
Mmm, misstänkte det. Mat gillar jag, både att laga och äta, så rare, well done etc är jag ju bekant med.
Men jag googlade rare och legendary, och fick intrycket att det hade med spelvärlden att göra. Och färgerna på bordet fick mig att tänka på pokemon (som jag aldrig spelat, men dock sett lite).
Så jag var inte helt fel ute.

Sorry, nu ska grodan få vara i fred för mig !!! :oops: :sweat:
Ett begripligt skämt på samma tema:

- Hur vill en spiritist ha sin biff?
- Medium, så han kan prata med den.

• Gilla
  • Haha
Blazermannen och 5 till
  • Laddar…
Det kommer ett end of level monster vid tonåren...

13th Marine 13th Marine skrev:
[bild]

Upp, upp, ner, ner, vänster, höger, vänster, höger, B, A, start. Borde räcka!

• Gilla
  • Haha
-PC- och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.