9 508 811 läst ·
44 561 svar
9509k läst
44,6k svar
Humorhörnan ...
Medlem
· Västra Götaland
· 2 496 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 361 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 361 inlägg
jo, mer eller mindre alla online spel (dator eller mobil) har system där man klassar saker utifrån hur ovanliga de är.Mikael_L skrev:
tex common, rare, epic , legendary
samt att varje klass har en egen färg , där blå/lila är rare och ledgendary är orange (oftast)
sen har vi ju det här med kött och hur välstekt det ska vara... varvid rare är ett av alternativen (dock är inte legendary det )
Så kombinationen spel & mat gör den rolig
Mmm, misstänkte det. Mat gillar jag, både att laga och äta, så rare, well done etc är jag ju bekant med.M MrDizzy skrev:jo, mer eller mindre alla online spel (dator eller mobil) har system där man klassar saker utifrån hur ovanliga de är.
tex common, rare, epic , legendary
samt att varje klass har en egen färg , där blå/lila är rare och ledgendary är orange (oftast)
sen har vi ju det här med kött och hur välstekt det ska vara... varvid rare är ett av alternativen (dock är inte legendary det )
Så kombinationen spel & mat gör den rolig
Men jag googlade rare och legendary, och fick intrycket att det hade med spelvärlden att göra. Och färgerna på bordet fick mig att tänka på pokemon (som jag aldrig spelat, men dock sett lite).
Så jag var inte helt fel ute.
Sorry, nu ska grodan få vara i fred för mig !!!
Ett begripligt skämt på samma tema:Mikael_L skrev:
Mmm, misstänkte det. Mat gillar jag, både att laga och äta, så rare, well done etc är jag ju bekant med.
Men jag googlade rare och legendary, och fick intrycket att det hade med spelvärlden att göra. Och färgerna på bordet fick mig att tänka på pokemon (som jag aldrig spelat, men dock sett lite).
Så jag var inte helt fel ute.
Sorry, nu ska grodan få vara i fred för mig !!!![]()
![]()
- Hur vill en spiritist ha sin biff?
- Medium, så han kan prata med den.