Hej. Säljer inte hultafors sin hammare längre, TC20XL?
Har letat i butiker men inte hittat nåt för det är min favorit hammare!

Med vänlig hälsning,
Fusket
 
Provat att kontakta Hultafors och fråga hur det ligger till?
 
Tack Stefan!

Ne jag borde göra det, ska ringa imorgon. Tack!

Med vänlig hälsning,
Fusket
 
Det ska inte vara något problem, alla Thomee ÅF kan ta hem den om dom inte har den hemma. Thomee har den på lager.
 
Fick ett blad från Swedol med posten idag. Om jag inte e ute o cyklar var det den modellen de hade kampanj på nu. Kan kika imorgon på jobbet
 
Hajakz skrev:
Fick ett blad från Swedol med posten idag. Om jag inte e ute o cyklar var det den modellen de hade kampanj på nu. Kan kika imorgon på jobbet
Ja det vore snällt! :)
 
Gå in på handla.swedol.se och sök på VT-8486. Kampanjpriset är 398,75 kr inkl moms
 
Precis det är 20 oz varianten. VT-8485 är 16 oz kostar 374:-
 
Tack för hjälpen! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.