När man trycker på citatknappen får man upp den citerade texten men det är en massa insprängd HTML-kod där...

vojma skrev:
När man trycker på citatknappen får man upp den citerade texten men det är en massa insprängd HTML-kod där...
vojma skrev:
bvnnn

... och det går inte heller att radera ett meddelande via RADERA-knappen i redigeringsläget.

Förresten - ingen av knapparna i redigeringsläget fungerar...

Mikael_L
vojma skrev:
För mig ser det ut så här:
"QUOTE=vojma;993419]När man trycker på citatknappen får man upp den citerade texten men det är en massa insprängd HTML-kod där...[/QUOTE]"
(Men här har jag tagit bort första hakparantesen för att det inte ska formateras av forummjukvaran.)

Jag märker inga andra skumheter heller.
Kör med Mozilla firefox.

QUOTE=Mikael_L;993424För mig ser det ut så här:
"QUOTE=vojma;993419]När man trycker på citatknappen får man upp den citerade texten men det är en massa insprängd HTML-kod där.../QUOTE"
(Men här har jag tagit bort första hakparantesen för att det inte ska formateras av forummjukvaran.)

Jag märker inga andra skumheter heller.
Kör med Mozilla firefox./QUOTE

Kanske är nåt fel hos mig då... Ska starta om datorn och se om det går till sig...

Mikael_L
Jag kune ju tyvärr inte hjälpa till med annat än att meddela att felet inte drabbat alla.
Men det brukar ju vara en bra början iaf. ;)

Ibland kan det hjälpa att ta bort alla hemsidans cookies för att en hemsida ska börja fungera normalt, jag har aldrig behövt det på detta forum, men på andra ställen på wbben.

HAr nu startat om datorn, rensat cookies och litre annat. Kan inte heller bifoga bilder via knappen. Så här ser det ut för mig:214191-byggahus.jpg

vojma skrev:
HAr nu startat om datorn, rensat cookies och litre annat. Kan inte heller bifoga bilder via knappen. Så här ser det ut för mig:[bild]
Vilken version av firefox kör du?

vojma skrev:
HAr nu startat om datorn, rensat cookies och litre annat. Kan inte heller bifoga bilder via knappen. Så här ser det ut för mig:[bild]
Vilken webbläsare och version kör du?

IE 8.0.6001.18702

Alla andra forum där jag bruka vara fungerar utan problem.

vojma skrev:
IE 8.0.6001.18702

Alla andra forum där jag bruka vara fungerar utan problem.
Nu kan ni sluta felsöka...

Efter ytterligare en omstart av datorn så verkar problemen ha löst sig...:confused:

Mikael_L
Ja dessa datorer, man både älskar och hatar dom ... :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.