948 läst ·
12 svar
948 läst
12 svar
HTML-kod vid citat
För mig ser det ut så här:vojma skrev:
"QUOTE=vojma;993419]När man trycker på citatknappen får man upp den citerade texten men det är en massa insprängd HTML-kod där...[/QUOTE]"
(Men här har jag tagit bort första hakparantesen för att det inte ska formateras av forummjukvaran.)
Jag märker inga andra skumheter heller.
Kör med Mozilla firefox.
QUOTE=Mikael_L;993424För mig ser det ut så här:
"QUOTE=vojma;993419]När man trycker på citatknappen får man upp den citerade texten men det är en massa insprängd HTML-kod där.../QUOTE"
(Men här har jag tagit bort första hakparantesen för att det inte ska formateras av forummjukvaran.)
Jag märker inga andra skumheter heller.
Kör med Mozilla firefox./QUOTE
Kanske är nåt fel hos mig då... Ska starta om datorn och se om det går till sig...
"QUOTE=vojma;993419]När man trycker på citatknappen får man upp den citerade texten men det är en massa insprängd HTML-kod där.../QUOTE"
(Men här har jag tagit bort första hakparantesen för att det inte ska formateras av forummjukvaran.)
Jag märker inga andra skumheter heller.
Kör med Mozilla firefox./QUOTE
Kanske är nåt fel hos mig då... Ska starta om datorn och se om det går till sig...
Jag kune ju tyvärr inte hjälpa till med annat än att meddela att felet inte drabbat alla.
Men det brukar ju vara en bra början iaf.
Ibland kan det hjälpa att ta bort alla hemsidans cookies för att en hemsida ska börja fungera normalt, jag har aldrig behövt det på detta forum, men på andra ställen på wbben.
Men det brukar ju vara en bra början iaf.
Ibland kan det hjälpa att ta bort alla hemsidans cookies för att en hemsida ska börja fungera normalt, jag har aldrig behövt det på detta forum, men på andra ställen på wbben.
Klicka här för att svara
