Hej
Är nu i färd att välja hörnbox till köket. Förutsättningar är följande. L- format kök , 3 hörnboxar planeras 2- vägs.
Vitt kakel. Nu har jag undersökt marknaden och hittat dessa 3 . Grubblar på nyanser av vitt så att de passar så bra som möjligt mot den vita nyans av kakel som just jag har.
Beställningsvara, så kan inte konstatera faktum förrän ett paket kommer....
Designmässigt ja , vilken smälter snyggast in tro... en av dem är fint rundad, Simon (ABB). kvalitetsmässigt ? Alla är ABB...
Har ni tips och erfarenheter att dela?
Är nu i färd att välja hörnbox till köket. Förutsättningar är följande. L- format kök , 3 hörnboxar planeras 2- vägs.
Vitt kakel. Nu har jag undersökt marknaden och hittat dessa 3 . Grubblar på nyanser av vitt så att de passar så bra som möjligt mot den vita nyans av kakel som just jag har.
Designmässigt ja , vilken smälter snyggast in tro... en av dem är fint rundad, Simon (ABB). kvalitetsmässigt ? Alla är ABB...
Har ni tips och erfarenheter att dela?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det blev lite dubbla foton, lyckas inte radera ....M MaiFleuri skrev:Hej
Har ni tips och erfarenheter att dela?[bild] [bild] [bild][bild] [bild] [bild] [bild]
Vet inte om det går enkelt att byta modulerna i Simon 2 (den med fack) men kan man det och det går att hitta en motsvarande: https://www.elbutik.se/product.html/schneider-exxact-usb-typ-ac-laddstation så hade jag kört på en sån för att kunna förändra för framtida behov. Tex så just nu kanske behovet är blandat av USB-A och C men vem vet om 5år.
@MaiFleuri vilken hörnbox blev det ?
Är själv i samma sits med att välja hörnbox.
När jag kollat på riktigt vilken som är snyggast och då var det Kontakt Simon hörnboxen men väljer man den med möjlighet att byta insats så blir den något större men fortfarande ok.
Är själv i samma sits med att välja hörnbox.
När jag kollat på riktigt vilken som är snyggast och då var det Kontakt Simon hörnboxen men väljer man den med möjlighet att byta insats så blir den något större men fortfarande ok.
Klicka här för att svara