3 210 läst ·
18 svar
3k läst
18 svar
Hölster till Festool C12 ?
Sida 1 av 2
Jag använder en hållare av denna typ: http://www.mtmc.co.uk/product.asp?c...ageHistory=&strKeywords=&SearchFor=&PT_ID=191 fungerar mycket bra, har inte tappat skruvdragaren än, trots att jag var lite orolig för att det skulle kunna hända. Är inte tillverkade av festool utan bara inköpta och ombrandade, de är billigare av originaltillverkaren, vet dock inte vem det är.
Om det är "originalet" vet jag inte, men jag köpte Bigg Lugg från Axminster: http://www.axminster.co.uk/category-Lanyards-554189.htm Samma prylar... till annat pris.Daniel_N skrev:
Edit: ottot skriver snabbare än undertecknad...
Exakt det kitet tipsade jag om tidigare när de såldes ut för 80 kr på Nacka trä. Köpte väl tre paket så man har till julklappsreservenDaniel_N skrev:
Helt off topic kör de nu 10 kr för de sista Festool-prylarna i utförsäljningen. Mest frässtål, DX93-plattor, polerplattor etc sist jag kollade. PlugIT-nätadaptrarna och hölster tyvärr slut, men jag fick med mig parallellanslag, Y-koppling till dammsugare 36mm, adapter 27/36 mm, kickback-stopp etc. Inte ofta man köper 7 festooltillbehör för 70 kr
OBS: Nacka trä i Uppsala
/A
Jag köpte en sådan sats på Stimus i Sollentuna. Jag tycker att hållaren funkar riktigt bra till min Makita DF440. När jag skulle köpa Festoolpaketet så höll säljaren på minst 15 minuter med att jaga fram ett pris. Förgäves visade det sig, men bra för mig. Notan slutade på 125 kr för det paketet!Daniel_N skrev:
Jag köpte en sådan sats på Stimus i Sollentuna. Jag tycker att hållaren funkar riktigt bra till min Makita BDF440. När jag skulle köpa Festoolpaketet så höll säljaren på minst 15 minuter med att jaga fram ett pris. Förgäves visade det sig, men bra för mig. Notan slutade på 125 kr för det paketet! Det är nog det billigaste jag kommer att hitta som är brandat Festool!Daniel_N skrev:
Bumpar denna tråd lite med att fråga var man kan köpa Bigg Lugg idag? Enligt källa så går det inte via Amazon - när det är dax för att godkänna köpet dyker det upp något om att den inte skeppas till sverige:@.
Ideér någon?
Ideér någon?
Jag köpte min hos Stimus i Sollentuna. Kolla om de har fler kvar.Micke184 skrev:
Vad fick du betala för det?? :SClasseClas skrev:
Har försökt få tag på dem här i Sverige.. Så funderar nu på o be min bror som är i USA på semester (t.o.m 17 augusti) att köpa med några sådana.. Så är någon intresserad av att köpa Bigg Lugg 2 med 3 snoddar + steghållare?
80 spänn gav jag för hela kitet, Festool-brandat. På Nacka trä i Uppsala. Prisvärt!PeterJeffrey skrev:
/A