Hej alla proffs
Det är så att mitt staket runt tomten börjar sjunga på sista versen och eftersom jag skall bygga nytt undrar jag hur högt staket får man bygga ?
Det är ett staket som går längs gatan i ett tätbebyggt samhälle ? samt utfart från vårat och två andra hus
Tack på förhand