Hej alla proffs

Det är så att mitt staket runt tomten börjar sjunga på sista versen och eftersom jag skall bygga nytt undrar jag hur högt staket får man bygga ?

Det är ett staket som går längs gatan i ett tätbebyggt samhälle ? samt utfart från vårat och två andra hus


Tack på förhand
 
Kolla med din kommun. Det skiljer hur de tolkar reglerna. Men 110cm är vanligt.
 
Kanon, tack för svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.