Hej! En kompis har ett nybyggt hus och har nu fått fönsterfodern på plats. Han ringde och frågade mig hur fönsterbrädan ska sitta. Hos oss ät liksom fönsterbrädan i fönstret. Det är ju annorlunda så jag kunde inte svara. Men det måste väl vara under fodret? Jag kan inte riktigt se det framför mig så jag blev osäker.... Någon som kan hjälpa till snarast?
 
Något liknande har vi också och jag tycker det är klart snyggast! Men dom ska ha "lösa" fönsterbrädor. Allt foder (även under fönstret är satt) och nu ska en separat fönsterbräda upp. Gärna en bild så jag kan visa!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.