Hej! En kompis har ett nybyggt hus och har nu fått fönsterfodern på plats. Han ringde och frågade mig hur fönsterbrädan ska sitta. Hos oss ät liksom fönsterbrädan i fönstret. Det är ju annorlunda så jag kunde inte svara. Men det måste väl vara under fodret? Jag kan inte riktigt se det framför mig så jag blev osäker.... Någon som kan hjälpa till snarast?