Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Behöver er hjälp.
Har luftat elementen för de var kalla upptill på övervåningen, när jag kollar på elpannans mätare så visar den 0,5 bar, har förstått att det ska ligga på 1,5, stämmer det? Det är ett gammalt rafiatorsystem, huset byggt på 30 talet (om det har ngn betydelse).
Det finns ett rött expansionskärl(?) men jag ser inget vred för att fylla på vatten, finns däremot ett svart vred lite närmare pannan, är det denna jag ska skruva på för att öka trycket? Bifogar bilder.
Jag ska gå ner och testa... hoppas det fungerar ;-) Ballofixer verkar den som kopplat haft förkärlek till, de sitter lite överallt (typ vid varje skarv där rör kopplats ihop). Meddelar sen hur det gick..krilleman_215 skrev:
Klicka här för att svara