Hej!
Än en gång önskar jag expertisens rådgivning!
Efter att ha varit bortrest en vecka upptäcker jag hur dåligt tryck vi har i vattnet här hemma.
Visst har jag noterat det när jag tvättat bilen, men då har jag tänkt att det är duschblandaren i garaget som begränsar. Men när blommorna skulle få lite nytt vatten reagerade jag på badrumskranens prostataproblem. På stället vi kom hem ifrån kunde man tvätta händerna så det skvätte långt upp på väggarna. :-D
Denna mojäng kanske har med saken att göra. Några tips om vad jag ska göra?
(blå slang är övertrycks-spill, kommunalt vatten på båda ställena)