Undrar varför det läcker i hålet mellan handtag och förlängningsröret till spolenheten ?
Mvh
Richard Läckage vid anslutningen mellan handtag och förlängningsrör på en högtryckstvätt på trädäck.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vatten läcker från anslutningen mellan handtaget och förlängningsröret på en högtryckstvätt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Är delarna fastlåsta i varandra eller är de bara ihoptryckta?

Det troligaste är att O-ringen saknas/trasig.
Närbild av en demonterad rördel, en svart O-ring och en gul koppling, på en smutsig yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Edit: Finns reservdelar,
https://www.clasohlson.com/se/p/51-3279
 
Demmpa Demmpa skrev:
Är delarna fastlåsta i varandra eller är de bara ihoptryckta?

Det troligaste är att O-ringen saknas/trasig.
[bild]

Edit: Finns reservdelar,
[länk]
Hej!
Om de är fastlåsta,då får man lämna in grejorna eller man kan fixa det själv ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.