Vi har beställt ett ekkök hos denna handlare. Undrar om någon har synpunkter på kvallite och service.
 
Har inga direkta synpunkter men vi har varit där ett par gånger för att suga åt oss lite idéer och inspiration och det har varit givande.

Har dock några bekanta som beställt där och det hade varit toppenservice ända tills köket var levererat o klart. De ville ha lite fel åtgärdade och då gick det tydligen inte lika lätt som tidigare. Men annars har jag inte hört något annat.

Lycka till med köket!

Anna
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.